2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "a multinational company"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг-менеджмент транснаціональних корпораій на при-кладі компаії Procter & Gamble(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Мосьпан, Євгеній Ілліч; Mospan, Yevhenii; Євдоченко, Олена ОлександрівнаКонцептуальні аспекти розвитку глобального бізнесу свідчать про необхідність врахування окремих аспектів управління маркетингом в умовах високої галузевої конкуренції. Ці аспекти сприяють розвитку маркетингового менеджменту для підвищення конкурентних позицій ТНК на галузевих і регіональних ринках. Метою роботи є аналіз та визначення векторів удосконалення управління маркетинговою стратегією компанії Procter & Gamble. Conceptual aspects of global business development indicate the need to take into account certain aspects of marketing management in conditions of high industry competition. These aspects contribute to the development of marketing management to improve the competitive positions of TNCs in industry and regional markets. The purpose of the work is to analyze and identify vectors for improving the management of the marketing strategy of the Procter & Gamble company.