2016 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2016 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 44
Results Per Page
Sort Options
Item E-Commerce Export – нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павленко, ЮліяItem ESOMAR о событиях уходящего года и основных трендах в мире исследователей (по следам Global Market Research 2016)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Иванова, Дарья; Прынько, МарьянаМировая ассоциация исследователей ежегодно проводит исследование рынка маркетинговых исследований, частью которого является опрос и публикация экспертного мнения членов ESOMAR относительно новых трендов и наиболее важных событий в отрасли. Мы представляем вам короткий обзор этой части исследования.Item Mystery Shopping як інноваційне маркетингове дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ільїна, СвітланаItem SMM-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Степаненко, Елена«Предупрежден — значит вооружен», особенно этот принцип актуален в случае с продвижением посредством быстроменяющегося SMM-маркетинга. Чем будут удивлять СММ-щиков социальные сети и к чему нужно готовится в 2017 году — читайте далее!Item Актуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Мамчур, ЛюдмилаСтаття розглядає можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за гендерною ознакою.Item Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Бєлікова, ЮліяItem Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лилик, Ірина ВікторівнаItem Дизайн рассылок: ТОП-5 тенденций на 2017 год(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Щирин, Евгений2017 год принес новые веяния в email-маркетинг, и особенно это касается дизайна электронных рассылок. Поэтому я предлагаю поговорить о том, какие актуальные тенденции в дизайне рассылок можно ожидать в новом году, а также о том, что стоит внедрять в свою практику уже сейчас.Item Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Голованова, МайяItem Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Давліканова, Олена; Купенко, Олена; Світайло, НінаСтаття присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ефективності проектних технологій. Підкреслюється значення наскрізної практичної підготовки для майбутньої конкурентоспроможності випускників.Item Дуальне навчання: досвід Німеччини(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Мілл, УльріхСтаття присвячена особливостям впровадження дуальної форми навчання у системі освіти Німеччини як ефективного знаряддя модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоздатності молоді на ринку праці. Аналізуються особливості дуальних навчальних програм та їх практичної складової, зокрема. На основі досвіду конкретних університетів акцентується увага на необхідності налагодження співпраці освітніх закладів з підприємствами або адміністративними установами для максимального врахування потреб вишу, підприємства та студентів.Item Инновационная маркетинговая стратегия SEE-THINK-DO-CARE 2017(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Бржезицкий, ДмитрийItem Как добавить Магазин на Страницу в Facebook(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Зюзиков, АндрейВ октябре 2016 года на всех Страницах в Facebook появилась возможность добавить новый вид вкладки под названием «Магазин».Item Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Зюзиков, АндрейИз прошлых моих статей вы узнали основные возможности таргетированной рекламы в Facebook и какие результаты она может дать. Сейчас набирает популярность реклама в социальной сети Instagram. И если ядро вашей целевой аудитории – это женщины 25-35 лет, то вам стоит серьёзно рассмотреть Instagram как ещё один канал привлечения клиентов. В этой статье я покажу по шагам, как такую рекламу запустить из интерфейса Facebook.Item Кваліфікаційний рівень «Менеджер з маркетингових досліджень»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Черненко, ОксанаЯк відбувається робота над професійним стандартом та основні зміни, зафіксовані в новій редакції.Item Конкурентоспроможність підприємства та фактори, що на неї впливають(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Воропай, ГаннаItem Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Зозульов, Олександр; Полторак, КатеринаItem Маркетинговые исследования в Украине через призму мировых тенденций(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лылык, Ирина Викторовна; Liluk, Iryna; Лилик, Ірина ВікторівнаЭта статья написана по следам конференции Ремарк, которая состоялась в октябре 2016 года в Киеве. Ремарк - традиционная конференция исследователей. Готовясь к выступлению, всегда хочется сказать основное, выделить тенденции этого года, основные события года и т. д. Именно это натолкнуло на мысль посмотреть на маркетинговые исследования в Украине через призму нового, о чем говорит ESOMAR в своем ежегодном исследовании отрасли в мировом разрезе.Item Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Солнцев, Сергій; Писаренко, НаталяСьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.Item Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Длігач, Андрій
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »