Маркетинг в Україні
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Маркетинг в Україні by Title
Now showing 1 - 20 of 595
Results Per Page
Sort Options
Item 10 рабочих фишек в составлении Интернет-рекламы(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11) Слободян, МаксимОчень контрастно выглядит разница между рекламой сайтов в Украине или Рунете и например Американских сайтов. Чем же отличаются наши сайты и наша интернет реклама от тех же американских?Item 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.Item Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Ковальчук, Світлана; Пугачова, ОленаУ сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним.Item COMCON StudySmart тм для студентов(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.Item Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Гридін, ДанилоВ рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?Item Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами реклами. Загальною вимогою Стандарту є дотримання принципу недискримінації в рекламі.Item Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Хліпала, ПавелУ статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій.Item Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Стефанишин, ВладиславСучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.Item Digital-маркетинг: вперед у майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Расходов, ПавлоВ Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавцями. Маркетологи спішно намагаються приручити "цифру": вплив соціальних медіа зростає з кожним днем. Що буде далі? Фахівці намагаються прогнозувати.Item E-Commerce Export – нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павленко, ЮліяItem EFFI 2008. Бенкет під час чуми. Маркетинг у кризі: стратегії та перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Трусов, ГригорійItem Effie Conference 2012(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.Item ESOMAR о событиях уходящего года и основных трендах в мире исследователей (по следам Global Market Research 2016)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Иванова, Дарья; Прынько, МарьянаМировая ассоциация исследователей ежегодно проводит исследование рынка маркетинговых исследований, частью которого является опрос и публикация экспертного мнения членов ESOMAR относительно новых трендов и наиболее важных событий в отрасли. Мы представляем вам короткий обзор этой части исследования.Item Event – важлива складова сучасного PR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Ткачук, Олена ВолодимирівнаРозглянуто специфіку і тенденції розвитку event-ринку України, визначено фактори, які на нього впливають, проведено дослідження структури попиту на event-послуги, запропоновано комплекс заходів з метою ефективного просування event-послуг, що користуються найбільшим попитом, розроблено рекомендації до стратегічного розвитку event компаній.Item Extraordinary: ключ к успеху в правильном переводе(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Трофимов, ЯрославЯрослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, специалист по брендингу, футуролог, популяризатор маркетинга.Item GLOBAL MARKET RESEARCH 2014. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountants & Advisors. Вийшов з друку 08.09.2014 року(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Звіт покриває 2013 рік та показує основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі.Item IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)IRIS являє собою одну з найбільших світових мереж, що об’єднує незалежних споживачів та агенції маркетингових досліджень. Український Маркетинговий Проект» є членом цієї організації від України. Мережа IRIS налічує 35 членів-агенцій у всьому світу, які спільно працюють над багатьма дослідженнями і зустрічаються разом 2 рази на рік.Item ISO і маркетинг. Дослідження та якість.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Плахтій, Максим; Максименко, ОльгаМаркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.Item Java Programming(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Стариков, СергійItem Mystery Shopping як інноваційне маркетингове дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ільїна, Світлана