Browse
Recent Submissions
Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Счотчіков, Богдан Олександрович; Schotchikov, Bohdan; Галиця, Ігор ОлександровичПід час виконання кваліфікаційної магістерської роботи проблему було розглянути в повному обсязі. При цьому були вирішені наступні аспекти проблеми: розкрити сутність поняття «управління процесом продажу на підприємстві»; розглянуто теоретичні основи і сутність поняття управління процесом продажу на підприємстві; вивчено основні підходи до аналізу ефективності процесів продажу сучасних компаній; дослідили проблему управління процесами продажу підприємства на основі аналізу умов макро та мікросередовища; розглянуто маркетингово-економічну діагностику діяльность та розвитку ТОВ «Арітейл»; праналізовано ефективність процесів продажу підприємства; визначено ідентифікацію ключових напрямів покращення (резервів) діяльності ТОВ «Арітейл»; запропоновано комплекс заходів удосконалення процесів продажу підприємства ТОВ «Арітейл»; зроблено оцінку використання альтернативних методів продажу як основний пріоритет збутової діяльності ТОВ «Арітейл». During the performance of the qualifying master's thesis, the problem was considered in full. At the same time, the following aspects of the problem were solved: to reveal the essence of the concept of "management of the sales process at the enterprise"; the theoretical foundations and essence of the concept of management of the sales process at the enterprise are considered; the main approaches to the analysis of the effectiveness of sales processes of modern companies were studied; investigated the problem of managing the company's sales processes based on the analysis of macro and microenvironmental conditions; the marketing and economic diagnosis of the activity and development of Aritail LLC was considered; the effectiveness of the company's sales processes was analyzed; the identification of key areas of improvement (reserves) of the activities of Aritail LLC was determined; a set of measures to improve the sales processes of Aritail LLC was proposed; an assessment of the use of alternative sales methods as the main priority of the sales activity of Aritail LLC was made.Item Технологія складських операцій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Москаленко, Інна Василівна; Moskalenko, Inna; Кривещенко Вікторія ВіталіївнаОхарактеризовано сутність логістики складування, проаналізовано специфіку технологічного процесу на складі, обґрунтовано особливості організації і контролю складських операцій. Проведено дослідження господарської діяльності підприємства ТОВ «ІСТ ВЕЙ ДЕЛІВЕРІ» як частини компанії «Meest China», його логістичної діяльності, здійснено оцінку організації складської діяльності на підприємстві. Досліджено перспективні напрямки розвитку складської логістики на основі сучасних інформаційних технологій, а також запропоновано заходи із вдосконалення складських операцій на підприємстві та обґрунтовано їх ефективність. The essence of warehousing logistics is characterized, the specifics of the technological process in the warehouse are analyzed, the peculiarities of the organization and control of warehouse operations are substantiated. A study of the economic activity of the enterprise "EAST WAY DELIVERY" LLC as a part of the "Meest China" company, its logistics activities, an assessment of the organization of warehousing activities at the enterprise was carried out. Prospective directions for the development of warehouse logistics based on modern information technologies were studied, as well as measures to improve warehouse operations at the enterprise were proposed and their effectiveness was substantiated.Item Сучасні Інтернет-технології в управлінні комерційною діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Мостова, Юлія Сергіївна; Mostova, Yuliia; Галиця, Ігор ОлександровичВ роботі досліджується питання впровадження сучасних Інтернет-технології в управлінні комерційною діяльністю підприємства на прикладі ПрАТ «Датагруп». ПрАТ «Датагруп» є українським оператором зв'язку, що також працює в сегменті телекомунікацій для великого бізнесу. The study examines the issue of the introduction of the modern Internet technologies in the management of the commercial activity of the enterprise on the example of PJSC "Datagroup". PJSC "Datagroup" is a Ukrainian communications operator that also works in the telecommunications segment for large businesses.Item Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Ємельянов, Борис Олегович; Yemelianov, Borys; Галиця, Ігор ОлександровичРобота зосереджується на аналізі та розробці ефективних методів управління збутовими процесами в компанії. В роботі розглядаються основні аспекти управління збутом, включаючи стратегічне планування, логістику, формування каналів збуту, ціноутворення та просування товарів. Результати дослідження спрямовані на покращення збутової стратегії компанії, оптимізацію процесів розподілу та підвищення загальної конкурентоспроможності на ринку. The work focuses on the analysis and development of effective methods for managing sales processes in a company. It examines the key aspects of sales management, including strategic planning, logistics, channel formation, pricing, and product promotion. The findings aim to improve the company's sales strategy, optimize distribution processes, and increase overall market competitiveness.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Мельник, Євгенія Сергіївна; Melnyk, Yevheniia; Олексюк, Олексій ІвановичВизначено поняття, цілі та стратегію управління продажами на підприємстві; виділено елементи та інструменти системи управління продажами; проаналізовано показники ефективності системи управління продажами; здійснено господарсько-економічну характеристику діяльності ПП "ПАН-БУД"; зроблено оцінку ефективності збутової та цінової політики для забезпечення продажів на ПП "ПАН-БУД"; надано рекомендації щодо покращення рівня продажів в умовах використання цифрових технологій; розраховано економічну ефективність запропонованих заходів. The elements and tools of the sales management system have been identified; the performance indicators of the sales management system have been analyzed; а economic characterization of the activities of the "PAN-BUD" private enterprise has been carried out; аn analysis of the sales management system at the enterprise has been conducted; аn evaluation of the effectiveness of the sales and pricing policy to ensure sales at "PAN-BUD" has been made; recommendations for improving the sales level in the context of utilizing digital technologies have been given; the economic efficiency of the proposed measures has been calculated.Item Управління закупівельною діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Умаєва, Дар’я Русланівна; Umaieva, Daria; Дима, Олександр ОлексійовичУ сучасному світі, що швидко змінюється та динамічно розвивається, ефективне управління різноманітними процесами відіграє вирішальну роль у досягненні успіху для підприємств різних галузей. Однією з ключових складових ефективного функціонування підприємства є система управління закупівельною логістикою. Закупівельна логістика визначається не лише як частина логістичних процесів підприємства, але і як стратегічний інструмент, спрямований на оптимізацію постачальницького ланцюга та максимізацію ефективності управлінських рішень у сфері закупівель. У рамках ринкової економіки діяльність із закупівель є центром уваги власників і менеджерів організацій. In today's fast-changing and dynamically developing world, the effective management of various processes plays a crucial role in achieving success for enterprises in various industries. One of the key components of the effective functioning of the enterprise is the procurement logistics management system. Procurement logistics is defined not only as a part of the enterprise's logistics processes, but also as a strategic tool aimed at optimizing the supply chain and maximizing the effectiveness of management decisions in the field of procurement. In the framework of a market economy, procurement activities are the focus of attention of owners and managers of organizations.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кохан, Олексій Іванович; Kokhan, OleksiiНа прикладі української компанії ТОВ "Сільпо-Фуд", що функціонує в умовах перехідної економіки та постійної конкуренції обґрунтовано вплив конкурентного середовища на стратегії розвитку та комерційну діяльність підприємства. Розглянуто ключові аспекти конкурентної боротьби, зокрема конкурентний аналіз, стратегії адаптації, роль інновацій, вплив ціноутворення та етичні питання. Дослідження спрямоване на розуміння конкурентного середовища і виділення дій, необхідних для підвищення конкурентоспроможності та досягнення сталого успіху на ринку. The influence of the competitive environment on the development strategy and commercial activity of the enterprise is justified on the example of the Ukrainian company "Silpo-Food" LLC, which operates in the conditions of a transitional economy and constant competition. Key aspects of competition are considered, including competitive analysis, adaptation strategies, the role of innovation, the impact of pricing, and ethical issues. The research is aimed at understanding the competitive environment and identifying the actions necessary to increase competitiveness and achieve sustainable success in the market.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кучер, Богдан Ігорович; Kucher, Bohdan; Кужель, В’ячеслав МиколайовичРобота є аналітичного характеру підприємницької діяльності аграрного підприємства, що намагається проводити конкурентну боротьбу на ринку, повному кризових подій. На основі аналізу джерел, було проведено розробку плану дій для підприємства для його виведення на конкурентні позиції. В роботі зазначені сильні та слабкі сторони підприємства, які можливості мають бути задіяні для виходу на провідні позиції. Війна України з росією, сильно відобразилась на світовому ринку експорту та логістики, через це, компанії почали переосмислення ведення бізнесу. The work is of an analytical nature of the entrepreneurial activity of an agrarian enterprise that is trying to compete in a market full of crisis events. Based on the analysis of the sources, an action plan was developed for the enterprise to bring it to a competitive position. The work indicates the company's strengths and weaknesses, which opportunities should be used to gain leading positions. Ukraine's war with Russia had a strong impact on the global export and logistics market, and because of this, companies began rethinking the way they conduct business.