2023 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 12 of 12
  • Item
    Удосконалення бізнес-процесів організації на засадах концепції ощадливого виробництва
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Шишов, Антон Сергійович; Shyshov, Anton; Шатілова, Олена Володимирівна
    Дослідженно методи ощадливого виробництва, які спрямовані на адаптацію до зовнішнього середовища бізнес-організацій. Важливим аспектом концепції ощадливого виробництва є дієвий механізм впровадження нових ідей і проектів з мінімальним залученням ресурсів там, де стандартні бізнес-процеси призводять до збільшення тривалості бізнес-процесів та циклів постачання послуг до кінцевого споживача. Lean production methods aimed at adapting to the external environment of business organizations are studied. An important aspect of the concept of lean production is an effective mechanism for introducing new ideas and projects with minimal involvement of resources where standard business processes lead to an increase in the duration of business processes and service delivery cycles to the end consumer.
  • Item
    Просування компанії на новому стратегічному сегменті в умовах зміни структури попиту
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Третьякова, Валентина Вадимівна; Tretiakova, Valentyna; Решетняк, Тетяна Іванівна
    У кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено теоритичні підходи до розуміння понять «зміна структури попиту» та «стратегічний сегмент», що підкреслює важливість адаптації до мінливих уподобань споживачів і потребу компаній у стратегічній перебудові своєї діяльності. Практична сторона кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробці відповідних засобів просування для ТОВ «Спецкомплект ЮА», використання яких може збільшити доходи організації та стати лідером на своєму сегменті ринку. The qualifying master's thesis summarizes theoretical approaches to understanding the concepts of "change in demand structure" and "strategic segment", which emphasizes the importance of adapting to changing consumer preferences and the needs of companies in the strategic restructuring of their activities. The practical side of the qualifying master's work arises in the development of appropriate means of support for LLC "Spetskomplekt UA", the use of which can increase the organization's.
  • Item
    Обґрунтування стратегії входження бізнесорганізації на ринок ЄС
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Руденко, Ілона Борисівна; Rudenko, Ilona; Ліфінцев, Денис Сергійович
    Досліджено теоретико-методичні аспекти управління процесом обґрунтування стратегії входження бізнес-організації на ринок ЄС. Проведена стратегічна діагностика компанії ПП “Меблева фабрика “Мірт”” та її потенціалу експансії. Розроблено пропозиції щодо стратегії входження компанії на ринок ЄС. The theoretical and methodological aspects of managing the process of substantiating the strategy of a business organization's entry into the EU market are investigated. The strategic diagnostics of the company PE "Furniture Factory "Mirt"" and its expansion potential is carried out. Proposals on the company's strategy for entering the EU market are developed.
  • Item
    Удосконалення маркетингових комунікацій бізнесорганізації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Риловнікова, Анастасія Олексіївна; Rylovnikova, Anastasiia; Осокіна, Алла Вікторівна
    Метою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до формування та реалізації комплексу маркетингових комунікацій обґрунтувати пропозиції щодо його удосконалення для ТОВ «Де Ла Марк». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття сутності маркетингових комунікацій, їх різновидів, стратегічного управління та підходів до оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Де Ла Марк», що дозволить підвищити ефективність маркетингових комунікацій бізнес-організації та його загальну конкурентоспроможність на ринку побутової хімії. The purpose of this work is to substantiate proposals for the improvement of the marketing communications complex for LLC "De La Mark" based on the generalization of theoretical and applied approaches to its formation and implementation. The theoretical part of the research contains materials disclosing the essence of marketing communications, their types, strategic management, and approaches to evaluating the effectiveness of the marketing communications complex. Based on the research results, directions for improving the marketing communications of LLC "De La Mark" are formulated and justified, which will enhance the effectiveness of the business organization's marketing communications and its overall competitiveness in the household chemicals market.
  • Item
    Управління залученістю персоналу до стратегічних змін у бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-15) Пренделас, Євгенія Андріївна; Prendelas, Yevheniia; Верба, Вероніка Анатоліївна
    Кваліфікаційна магістерська робота присвячена управлінню залученістю персоналу до стратегічних змін у бізнес-організації, є глибоким дослідженням, яке аналізує роль залученості персоналу в успішному впровадженні стратегічних змін у компанії. В роботі висвітлюються теоретичні аспекти залученості, методичний інструментарій для її оцінки та практичні рекомендації щодо підвищення рівня залучення персоналу. Особлива увага приділена аналізу текстильної компанії "Текстиль Контакт", її організаційно-економічному стану та векторам розвитку. Робота має практичне значення, оскільки містить рекомендації, які дозволяють підвищити результативність управління рівнем залучення персоналу в умовах реалізації стратегічних завданьрозвитку та підвищення результативності діяльності підприємства. The qualification master's thesis is devoted to the management of staff engagement in strategic changes in a business organisation, and is an in-depth study that analyses the role of staff engagement in the successful implementation of strategic changes in a company. The paper highlights theoretical aspects of engagement, methodological tools for its assessment and practical recommendations for increasing the level of staff engagement. Particular attention is paid to the analysis of the textile company "Textile Contact", its organisational and economic status and development vectors. The work is of practical importance, as it contains recommendations that allow to increase the efficiency of managing the level of staff engagement in the context of implementing strategic development tasks and improving the performance of the enterprise.
  • Item
    Удосконалення бізнес-моделі організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Петрашко, Гордій Олексійович; Petrashko, Hordii; Осокіна, Алла Вікторівна
    Метою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до формування та реалізації комплексу стратегічних заходів обґрунтувати пропозиції щодо його удосконалення для ТОВ «ТІМБЕР МАРКЕТПЛЕЙС». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття сутності бізнесмоделі організації , її частин, стратегічного управління та підходів до оцінювання ефективності комплексу дій для вдосконалення бізнес моделі підприємства. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями удосконалення бізнес-моделі ТОВ «ТІМБЕР МАРКЕТПЛЕЙС», що дозволить підвищити ефективність бізнес-моделі та її загальну конкурентоспроможність на ринку лісу та пиломатеріалів України . The purpose of this work is to substantiate proposals for its improvement for LLC "TIMBER MARKETPLACE" based on the generalization of theoretical and applied approaches to the formation and implementation of a set of strategic measures. The theoretical part of the study contains materials on revealing the essence of the organization's business model, its parts, strategic management and approaches to evaluating the effectiveness of a set of actions to improve the business model of the enterprise. Based on the results of the study, directions for improving the business model of TIMBER MARKETPLACE LLC were formulated and substantiated, which will increase the efficiency of the business model and its overall competitiveness in the market of forest and lumber of Ukraine.
  • Item
    Виявлення та вибір стратегічних альтернатив розвитку організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Кобринська, Анастасія Олегівна; Kobrynska, Anastasiia; Прохорова, Єлєна Вікторівна
    В кваліфікаційній магістерській роботі здійснено узагальнення теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо виявлення і вибору стратегічних альтернатив розвитку організації, аналіз діяльності і стратегії розвитку ТОВ «Арта-Хімгруп», виявлення, аналіз і вибір стратегічних альтернатив розвитку товариства. The master's thesis summarizes the theoretical provisions and substantiates practical recommendations for identifying and selecting strategic alternatives for the development of an organization, analyzes the activities and development strategy of “Arta-Himgroup” LLC, identifies, analyzes and selects strategic alternatives for the development of the company.
  • Item
    Обгрунтування напрямів стратегічного розвитку компанії
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Кіфа, Дарія Ярославівна; Kifa, Dariia; Батенко, Людмила Павлівна
    Магістерська робота присвячена обгрунтуванню напрямів стратегічного розвитку в бізнес-організації. В теоретичному розділі описано наукові підходи до тлумачення поняття «стратегія»; визначено види стратегій розвитку та виявлено основні інструменти для їхнього обгрунтування. В практичних розділах зроблено аналіз діяльності, діагностика стану ТОВ «ТПК-ЦЕНТР»; встановлено основні напрями розвитку компанії та визначено три альтернативи. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо посилення бренду за допомогою маркетингових заходів для ТОВ «ТПК-ЦЕНТР». The master's thesis is devoted to substantiating the directions of strategic development in abusiness organization. The theoretical chapter describes scientific approaches to the interpretation of the concept of «strategy»; the types of development strategies are defined and the main tools for their substantiation are identified. The practical sections analyze theactivities, diagnose the state of TPK-Center LLC; identify the main directions of the company's development and define three alternatives. Based on the results of the work, conclusions and suggestions for strengthening the brand through marketing activities for TPK-Center LLC are made.
  • Item
    Управління брендом бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Жежер, Олександр Валерійович; Zhezher, Oleksandr; Прохорова, Єлена Вікторівна
    Уточнено зміст понять «бренд», «брендинг», досліджено маркетингові інструменти просування продукції. Проаналізовано практику управління брендом на підприємстві та надані рекомендації щодо ребрендингу підприємства і управління впровадженням заходів щодо просування бренду в мережі Інтернет. The meaning of the terms "brand" and "branding" has been clarified, marketing tools for product promotion have been studied. The practice of brand management at the enterprise was analyzed and recommendations were provided for rebranding the enterprise and managing the implementation of measures to promote the brand on the Internet.
  • Item
    Удосконалення системи управління проєктами бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Жаков, Роман Павлович; Zhakov, Roman; Ліщинська, Вікторія Валеріївна
    Магістерська робота присвячена дослідженню сутності проєктного управління бізнес організації, аналізу підходів до формування та розвитку систем управління проєктами та оцінці зрілості рівня проєктного управління в компанії. Окрема увага приділена ролі офісу управління проєктами в удосконаленні проєктного управління. The master's thesis is devoted to the study of the essence of project management in business organisation, analysis of approaches to the formation and development of project management systems, and assessment of the maturity of the level of project management in the company. Special attention is paid to the role of the project management office in improving project management.
  • Item
    Удосконалення цифрових комунікацій в організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Давиденко, Діана Віталіївна; Davydenko, Diana; Голіонко, Наталія Григорівна
    Досліджено ролі та методи управління цифровими комунікаціями, оскільки вони дозволяють бізнесорганізаціям оптимізувати комунікаційні процеси, підвищувати рівень залученості споживачів та розширювати свою аудиторію. Удосконалення цифрових комунікацій може сприяти збільшенню ефективності маркетингових кампаній, підвищенню рівня лояльності клієнтів та покращенню загального іміджу бренду. The roles and methods of digital communication management are explored, as they allow business organizations to optimize communication processes, increase the level of consumer engagement and expand their audience. Improving digital communications can help increase the effectiveness of marketing campaigns, increase the level of customer loyalty and improve the overall brand image.
  • Item
    Управління розвитком маркетингових комунікацій бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Богданова, Валерія Валентинівна; Bohdanova, Valeriіa; Прохорова, Єлена Вікторівна
    Магістерська робота присвячена розгляду питання управління розвитком маркетингових комунікацій в бізнес-організації. В теоретичному розділі описано наукові підходи до тлумачення понять «комунікації» та «маркетингові комунікації»; визначено види маркетингових комунікацій та виявлено основні підходи до управління ними. В практичних розділах зроблено аналіз діяльності, стану та наявних маркетингових комунікацій в ТОВ «АВА»; розроблено план становлення маркетингових комунікацій; створено посадові інструкції новим працівникам. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо впровадження маркетингових комунікацій в мережі Інтернет для ТОВ «АВА». The master's thesis is devoted to the issue of managing the development of marketing communications in a business organization. The theoretical section reviews scientific approaches to the interpretation of the concepts of "communication" and "marketing communications"; types of marketing communications are defined and the main approaches to their management are identified.