Browse
Recent Submissions
Item Значение конкурентоспособности в международных стандартах ИСО 9000(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Шулина, И. Г.Item Проблеми розвитку мерчандайзингу та шляхи їх подолання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Шульгіна, Л. М.Item Маркетинг у логістичній системі оптимізації вантажопотоків(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Холоденко, А. М.Item Фінансові потоки в логістичній системі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Хлевицька, Т. Б.Item Маркетинг страховых услуг на морском транспорте(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Харыбина, П. В.Item Потребитель как рациональный «экономический человек»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Харенко, Р. В.Item Оперативна інформація для маркетингової збутової діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Ткаченко, В. В.Item Формування ринку оптово-посередницьких послуг в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Торопков, В. М.Item Мониторинг маркетинговой деятельности на предприятии(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Терзиев, А. В.; Захарченко, В. И.Item Паблік рілейшнз: суть і проблеми використання на туристичному ринку Донецької області(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Тверитін, Е. М.Item Шляхи адаптації системи управління підприємства до ринкових умов(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Тарасенко, В. Ю.; Шевченко, О. М.Item До питання сегментування ринку в туристичній галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Сорока, С. В.Item Маркетингова стратегія підприємства в умовах конкуренції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Слісаренко, І. О.Item Маркетингові дослідження ринку залізорудної сировини України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Скринько, Н. В.Item Підприємства гуртової торгівлі — центральна ланка логістичної системи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Сафін, О.; Лілікович, Н.Item Экомаркировка в стратегии маркетинга(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Садеков, А. А.Item Алгоритм построения карт позиционирования(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Савченко, Е. П.Item Маркетинговий менеджмент ринку продовольчих товарів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Рябчик, І. В.Item Маркетинг в переходной экономике(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Рыжий, И. Б.Item Маркетингова система матеріально-технічного забезпечення як важливий чинник конкурентоспроможності підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05) Романова, Л. В.