2023 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Удосконалення управління інноваційною діяльністю структурного підрозділу Національного банку України
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Фесенко, Олександр Вікторович; Fesenko, Oleksandr; Прохорова, Єлєна Вікторівна
    Робота присвячена дослідженню проблематики упровадження інноваційних технологій в операційній діяльності касових центрів у сфері готівкового грошового обігу. Актуальним питанням для дослідження є визначення оптимального рівня автоматизації (цифровізації) бізнес-процесів касового центру, зважаючи на світові та локальні тенденції щодо використання готівки, прогнозні показники економічного розвитку, демографічні показники, рівень заробітної плати працівників касових центрів. У роботі робиться припущення, що ключовими перевагами впровадження технологій Четвертої промислової революції у роботу касових центрів є гнучкість та адаптивність, що може бути важливим у довгостроковій перспективі та сприяти адаптації роботи касового центру під зміни зовнішнього середовища. The work is devoted to the study of the problems of the introduction of innovative technologies in the operational activity of cash centers in the field of cash circulation. An urgent issue for research is the determination of the optimal level of automation (digitalization) of cash center business processes, taking into account global and local trends in the use of cash, forecast indicators of economic development, demographic indicators, and the salary level of cash center employees. The work assumes that the key advantages of implementing technologies of the Fourth Industrial Revolution in the work of cash centers are flexibility and adaptability, which can be important in the long term and contribute to the adaptation of the work of the cash center to changes in the external environment.
  • Item
    Формування експортної стратегії підприємства у кризових умовах (на прикладі ПрАТ «МХП»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Проценко, Ігор Володимирович; Protsenko, Ihor; Москалюк, Наталія Петрівна
    У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи формування експортної стратегії підприємства. Продіагностовано експортну стратегію ПрАТ «МХП». Обгрунтовано напрями формування експортної стратегії підприємства ПрАТ «МХП» у кризових умовах. The paper examines the theoretical and methodological foundations of the formation of the enterprise's export strategy. The export strategy of «MHP» PrJSC was diagnosed. The directions for the formation of the export strategy of the enterprise «MHP» PrJSC in crisis conditions are substantiated.
  • Item
    Управління процесом створення нового підприємства на ринку будівництва
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Половинко, Ілля Юрійович; Polovynko, Illia; Востряков, Олександр Володимирович
    Кваліфікаційна робота присвячена узагальненню теоретичних основ, дослідженню розвитку підприємства на ринку будівництва та обґрунтуванню перспектив управління процесом створення нового дочірнього підприємства будівельної компанії на ринку будівництва. Досліджено теоретичні основи управління процесом створення нового підприємства. Проведено оцінку розвитку підприємства на ринку будівництва. Обґрунтовано перспективи управління процесом створення нового дочірнього підприємства будівельної компанії на ринку будівництва. Здійснено оцінку ефективності створення нового дочірнього підприємства будівельної компанії на ринку будівництва модульних будинків для переселенців. The qualification work is devoted to the generalization of theoretical foundations, the study of the development of the enterprise in the construction market and the substantiation of the prospects for managing the process of creating a new subsidiary of a construction company in the construction market. The theoretical foundations of managing the process of creating a new enterprise have been studied. An assessment of the development of the enterprise in the construction market was carried out. The prospects of managing the process of creating a new subsidiary of a construction company in the construction market are substantiated. An assessment of the effectiveness of the creation of a new subsidiary of a construction company in the market of construction of modular houses for immigrants was carried out.
  • Item
    Формування конкурентної маркетингової стратегії сервісного підприємства (на прикладі ТОВ «ТІР ВОШ»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Перекатова, Євгенія Геннадіївна; Perekatova, Yevheniia; Федорченко, Андрій Васильович
    Робота висвітлює питання та важливість використання маркетингових стратегій в Україні, а також формування та розвиток конкурентної стратегії. Дослідження проводилося на прикладі сервісного підприємства ТОВ «ТІР ВОШ», використавши необхідні літературні джерела, матеріали підприємства та провівши оцінку за допомогою маркетингових аналізів. Низька популярність формування та розвитку маркетингової стратегії підприємствами, зумовлена думкою про складний процес та не розвиненим напрямком розвитку в Україні. Підсумовуючи, цей матеріал допомагає ознайомитися із важливістю та варіантами формування конкурентної маркетингової стратегії, а також, може бути використаним підприємством. The work highlights the issue and importance of using marketing strategies in Ukraine, as well as the formation and development of a competitive strategy. The study was conducted on the example of the service enterprise «TIR VOSH» LLC, using the necessary literary sources, materials of the enterprise and conducting an assessment with the help of marketing analyses. The low popularity of the formation and development of a marketing strategy by enterprises is due to the opinion of a complex process and an underdeveloped direction of development in Ukraine. Summing up, this material helps to get acquainted with the importance and options of forming a competitive marketing strategy, and can also be used by an enterprise.
  • Item
    Управління стратегічним розвитком підприємства в кризових умовах (на прикладі ПАТ «Фармак»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Леута, Наталія Олександрівна; Leuta, Nataliia; Козачок, Тетяна Сергіївна
    У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи управління стратегією розвитку фармацевтичної компанії. Продіагностовано діяльність ПАТ «Фармак». Обґрунтовано напрями формування стратегії розвитку фармацевтичної компанії в кризових умовах. The Master’s Thesis examines the theoretical and methodological foundations of managing the pharmaceutical company's development strategy. The activity of PJSC «Farmak» was diagnosed. The directions for the formation of the development strategy of a pharmaceutical company in crisis are substantiated.
  • Item
    Стратегія виходу фірми ТОВ «Сучасні технології будівництва 2016» на міжнародні ринки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Кузьменко, Олексій Миколайович; Kuzmenko, Oleksii; Панченко, Євген Григорович
    В роботі розглядаються теоретичні засади започаткування зарубіжного відділення компанії. Проаналізовано діяльність ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА 2016» за 5 років. Обгрунтовано шляхи свторення відділення компанії у Польщі, яке буде надавати інжинірингові послуги. The paper examines the theoretical principles of starting a foreign branch of the company. The activites of LLC «MODERN CONSTRUCTION TECHNOLOGIES 2016» for 5 years were analyzed. The ways of creating a branch of the company in Poland, which will provide engineering services, are substantiated.
  • Item
    Розвиток конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Атланттех»)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Ковальчук, Юлія Ігорівна; Kovalchuk, Yuliia; Цимбал, Людмила Іванівна
    У даній роботі розроблено конкурентну стратегію розвитку компанії на основі проаналізованого внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Зроблено SWOT- аналіз ТОВ «Атланттех», заначено основні особливості ведення тендерного бізнесу, у якому працює компанія. На основі проаналізованих даних та зроблених фінансових обчислень визначено та обґрунтовано дві альтернативні стратегії розвитку компанії. Зваживши всі ризики, зроблено висновки щодо подальшої діяльності ТОВ «Атланттех». In this work, a competitive strategy of the company's development was developed based on the analyzed internal and external environment of the company. A SWOT analysis of «Atlantech» LLC was made, the main features of conducting tender business, in which the company operates, were outlined. Based on the analyzed data and financial calculations, two alternative strategies for the company's development were defined and substantiated. After weighing all the risks, conclusions were made regarding the further activities of «Atlantech» LLC.