№ 5 (57) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Кейс. «Турецький гамбіт» (викладення кейсу і конфіденційних інструкцій)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єрьоменко, Галина В.Item Медіація альтернативний спосіб розв'язання конфліктів, або і вівці цілі, і вовки не голодні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єрьоменко, Галина В.У статті викладено сутність нового способу альтернативного вирішення конфліктів – медіації, а також базових принципів і переваг її застосування. Пропонується більш детальне знайомство з такими поняттями, як консенсус і компроміс, ефективна медіація, а також вимогами і умовами, за яких особа може бути ефективним медіатором. Для читачів є можливість спробувати себе у ролі медіатора під час розв’язання кейсу «Турецький гамбіт».Item Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шульгіна, Людмила М.Item Оцінка соціальної відповідальності бізнесу в управлінні сталим розвитком підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Тарасенко, Ірина О.Сьогодні концепцію корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) поширюють і намагаються інтегрувати у ділову активність більшість великих вітчизняних підприємств, банків, корпорацій. Водночас вона має суттєвий вплив та кожна малий і середній бізнес, на сталий розвиток суспільства.Item Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовченко, Ірина Л.Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації. Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір.Item Сучасний «партизанський маркетинг»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ковальчук, Світлана; Тябіна, ОленаСучасні ЗМІ вже перенасичені рекламними повідомленнями так само, як вулиці мегаполісу – шумом і скреготом. У людей поступово виробився «імунітет» до реклами. Саме тому рекламодавці вже давно ведуть справжню війну за увагу споживачів.Item Генезис трансформації роздрібної торгівлі в Україні та формування сучасної парадигми її розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Азарян, Олена М.; Соболєв, В’ячеслав О.Pre-conditions of transformation of retail business and certainly factors which influence on it are considered in the article; certainly processes and elements of retail business, which strengthen its value as a key initiator of development, certainly the stages of becoming and development of retail business in Ukraine, features are grounded each of the certain stages.Item Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Стефанишин, В’ячеслав Я.Головною метою даної статті є необхідність продемонструвати можливість побудови «Системи маркетингового бізнес-аналізу» та оцінити її переваги для стратегічного розвитку українських торгово-промислових підприємств.Item Оптимізація надання послуги «MYSTERY SHOPPING» в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лян, Світлана В.Item Ринок маркетингових досліджень: погляд на 2009 рік(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Пилипенко, Вікторія М.У статті розглянуто світовий ринок маркетингових досліджень, висвітлено інформацію щодо розвитку індустрії маркетингових досліджень в окремих країнах у 2008 р. Проаналізовано та узагальнено очікування та перспективи ринку маркетингових досліджень на 2009 р.