Browse
Recent Submissions
Item Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Онищенко, ВолодимирУ статті розглянуто концептуальні засади організації маркетингової діяльності університету як активного учасника інноваційного процесу. Визначено сучасні особливості позиціонування університету на ринках освітніх послуг і науково-технічної продукції. Запропоновано організаційні зміни в структурі університету.Item Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Пронкевич, ОлександрСтворення українських академічних асоціацій (як вузькопрофесійних, так і на рівні окремих ВИШів) останнім часом набирає обертів. Крім того, поширеною практикою є вступ українських університетів до міжнародних освітніх асоціацій. Проте роль і місце добровільних об’єднань науковців в Україні досі ще залишається недостатньо осмисленими.Item Перспективи і роль академічних консорціумів у процесах реформування вищої освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Клименко, Леонід; Кондратенко, ЮрійСтаття прсвячена обговоренню проблем взаємозв’язку демократичних змін в освітянській сфері для підвищення рівня кваліфікації, загальної культури та ерудиції фахівців з вищою освітою з ефективністю процесів державотворення в Україні. У ній аналізуються широкі можливості для міжуніверситетської співпраці, які відкриває об’єднання різнопрофільних університетів в академічні консорціуми, з врахуванням всіх потенційних можливостей навчальних закладів. Детально обговорюються цілі створення та основні характеристики академічних консорціумів, досвід американської та європейської систем вищої освіти з формуванням академічних консорціумів, можливості впровадження механізму багатовекторної неперервної освіти, можливості ефективного відстоювання і утвердження принципів університетської автономії та академічної свободи на основі академічних консорціумів, а також проблеми і перспективи міжуніверситетської інтеграції в українському освітньому просторі.Item Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Окландер, Михайло АнатолійовичВ умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу.Item Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Гриценко, СергійРозглянуто фактори і напрями активізації електронної комерції. Досліджено показники товарного асортименту інтернет-магазинів в Україні. Запропоновано механізм економічної модернізації інтернет-бізнес процесів.Item Будь ексклюзивним або ... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Співаковська, Ліка; Жебровська, АльонаItem Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Примак, Тетяна ОлександрівнаРинок стоматології успішно розвивається на території України. На ньому, в умовах жорсткої конкуренції у тісній взаємодії між собою працюють виробники та реалізатори стоматологічних матеріалів, інструментів, устаткування, дезінфікуючих засобів, медичного одягу та меблів, стоматологічні клініки, державні стоматологічні установи, громадські організації, спеціалізовані засоби масової інформації. Кінцевим споживачем стоматологічної послуги, що створюється на основі тісної взаємодії праці всіх учасників ринку у ланцюгу її виробництва та надання, є населення.Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Лилик, Ірина ВікторівнаУкраїнська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, який обраховується на підставі даних дослідницьких агенцій про обороти компаній у відповідному році, обговорення основних тенденції розвитку ринку та його перспективи на найближчі роки.Item Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Бутенко, Наталя; Кравченко, Володимир; Пащук, ЛідіяКафедра міжнародної економіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської спілки вчених-економістів 15 березня 2012 року провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації».Item Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP CLUB 19 квітня 2012(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)Тема засідання: Як максимально ефективно здійснювати комунікацію результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень - іншим підрозділам компанії. Засідання мало місце у Пивній Академії Сан Ін-Бев Україна.Item Дизайн – річ суб’єктивна, але…(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Щирін, ЄвгенItem Головне — зворотна реакція(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Коленчук, ОлександраОхоче розказала про свої враженнями та думками щодо нового формату спілкування інтернет-еліти, Олександра Коленчук – представник торгової марки «Соки України», яка виступила спонсором заходу.Item Інтернет в Україні виходить на новий рівень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Щиріна, Тетяна23 березня у Києві пройшов перший Всеукраїнський Форум «Дні Інтернет-маркетингу». Соорганізатор форуму - генеральний директор компанії «ЮДЖЕС ГРУП» Тетяна Щиріна, поділилася результатами проведення такого актуального заходу для усіх, хто розуміє «ціну» просування в глобальній мережі.Item Перший млинець не став грудкою(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Деркач, ОленаЦьогорічним ноу-хау українського ІТ сегменту по праву можна назвати Всеукраїнський Форум “Дні Інтернет-маркетингу” 2012.