№ 4

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Пережити законодавчі реформи 2014 року: нові виклики для університетів України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Винницький, Михайло
    Стаття присвячена проблемам, з якими зіткнулася вища освіта в Україні, у тому числі з тими, що з'явилися з ухваленням нової редакції Закону « Про вищу освіту». Україна протягом тривалого часу потребувала системних змін у галузі вищої освіти, задовго до впровадження Болонського процесу. Змін, що дозволили б країні, її університетам, студентам та викладачам відчути себе повноцінними учасниками глобальної системи вищої освіти, мета якої – забезпечення якості відповідно до найвищих міжнародних стандартів навчання та наукових досліджень. Автономія та управління репутацією для українських університетів є новими поняттями, якi створюють значні труднощі для їх адміністрації. Упровадження реформ передбачає багато інституціональних змін, і вони стосуються не тільки створення Національного агентства з гарантування якості вищої освіти, але й зменшення кількості ВНЗ в Україні.
  • Item
    Сталий розвиток у системі університетської освіти
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Сандул, Марія Станіславівна
    Стаття присвячена аналізу взаємозв'язку вищої освіти та сталого розвитку. Розглянуто ключові функції вищих навчальних закладів для сталого розвитку. Окреслено сучасні тенденції у сфері освіти для стійкого розвитку, а також вивчено ключові особливості підходів різних країн, у тому чиcлi України, до цьою питання. Висвітлено нові види навчання, які виникають у рамках освіти для сталого розвитку, поряд з основними елементами компетенціі «сталого розвитку». Установлено, що ідентифікація сталого розвитку в місії інституцій є вихідною точкою ефективного виконання функцій університетів і реалізації можливостей упровадження принципів сталого розвитку в суспільстві загалом.
  • Item
    Університетська автономія в Європі
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Естерман, Томас; Estennann, Т.
    У статті розглядається низка питань, пов'язаних з університетською автономією в Європі та країнах проекту Tempus ATHENA, який має зробити свій внесок у розвиток, реформування та модернізацію систем вищої освіти у Вірменії, Молдові та Україні. Інституціональну автономію мoжнa описати, як постійно змінювані відносини між урядом країни та університетами, а також як змінюваний рівень контролю з боку представників влади, що залежить від особливого національного контексту й обставин. Водночас реформи автономїі є важливою рушійною силою модернізації університетів. Стаття містить загальний огляд головних трендів у чотирьох сферах університетської автономії, Таких як організаційна автономія, фінансова автономія, автономія в управлінні персоналом та навчальна автономія. Наприклад, визначаються основні напрями дальших розробок.