№ 1 (70) січень – лютий

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 17 of 17
  • Item
    Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Який він, «правильний» дизайн, чи просуває він бізнес в Інтернеті? Що таке нейромаркетинг і в чому таємниця успішного вірусного просування? Як можна досягнути справжньої інформаційної безпеки і чи можна передбачити ризики в інтернет-просуванні?
  • Item
    Новий інтернет-маркетинг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Білецький, Антон
    Сьогодні Інтернет, «обладнаний» всім необхідним для проведення повномасштабних кампаній та акцій, з можливістю моніторингу та корекції. Це вже не «медійний простір» у традиційному сенсі, а «інформаційне поле» з високим зворотним зв’язком.
  • Item
    Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Бородачова, Наталія
    Обраний Україною європейський шлях розвитку економіки та соціальної сфери, на відміну від багатьох інших декларацій влади, широко підтримується громадянами. Реалізація конкретних кроків в напряму висвітлення відповідної інформації та наближення нашої країни до стандартів якості життя європейської спільноти здатна відновити довіру українців до дій органів влади, зменшити соціальну напругу, викликану зокрема станом споживчого ринку. Ринок перенасичений недоброякісною продукцією, а недобросовісний бізнес майже відкрито пішов у наступ на права та інтереси споживачів, використовуючи бездіяльність відповідних органів влади. Отже, маємо знати, як діє та розвивається споживча політика Європейського Союзу, її пріоритети, а також позиції урядів країн - членів ЄС у стосунках зі споживчою громадою та незалежними організаціями споживачів.
  • Item
    Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Гладунов, Олександр
    Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент суспільної діяльності, де обертаються суттєві фінансові ресурси. Грант, певна сума коштів, яка надається громадській організації на безповоротній основі, найчастіше – від спеціалізованих міжнародних інституцій, є однією з основних форм фінансування у третьому секторі. Процес отримання грантів має багато спільного із залученням інвестицій у корпоративному секторі економіки. Саме цю подібність я вирішив проаналізувати детальніше. Водночас, лідери громадських організацій – це люди здебільшого молоді, котрі прагнуть першими відповідати на виклики, що постають перед суспільством. Думаю, що готовність до боротьби та ризику притаманні нашим громадським активістам не в меншій мірі, ніж героям славетних авантюрних романів Жуля Верна.
  • Item
    «Смачний і здоровий» мікс мотивацій респондентів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Замурій, Тимофій
    Мотивації респондентів до участі в опитуваннях (дослідженнях ринку) обумовлюють якість зібраних дослідником даних. На прикладі даних про он-лайн панелі iVOX України.
  • Item
    Українці витрачають на автомобілі величезні гроші
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Омельницький, Олег
    За інформацією AUTO-Consulting, у минулому році українці витратили на автомобілі суму, яка перевищує десяту частину державного бюджету нашої країни.
  • Item
    Аналіз автомобільного ринку України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Чикусова, Марина
    У даній статті розглянуто основні шляхи формування автодилерьских мереж, визначено переваги та недоліки автодилерських мереж, представлена стисла характеристика та результати дослідження стану ринку легкових автомобілів України.
  • Item
    Українська класифікація легкових автомобілів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Сокол, Михайло; Ханенко, Григорій
    Маркетологи, що працюють на ринку легкових автомобілів України, в роботі використовують частину положень європейської і американських класифікацій. Тому українська класифікація легкових автомобілів не є просто чиєюсь копією, а має національну специфіку. Щодо Класифікації - автомобілі в Україні розбиті на 10 класів і 28 підкласів (сегментів). Класифікація не є повною і остаточною у зв’язку з відсутністю на ринку України повного світового асортименту легкових автомобілів, і доповнюється з появою на ринку України автомобілів нових класів або підкласів, а також при розробці автовиробниками автомобілів нових класів або підкласів.
  • Item
    100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
  • Item
    Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Юркевич, Юлія
    Всі пристойні компанії мають свої сторінки у Інтернеті. В одних їх більше, в інших менше, в когось вони гарніші, а в когось - інформативніші. Ці сторінки необхідно постійно підтримувати та просувати. І тут з’являється реклама, зазвичай насамперед контекстна. Можливо, і ще якась інша, але тільки якщо на це є додатковий бюджет. Контекст у Інтернеті давно став необхідністю для кожного бізнес-сайту. Чи насправді необхідно витрачати гроші на контекст та як це правильно робити?
  • Item
    Який банер продає, а який просуває
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Євсюков, Олександр
    Останнім часом рекламщики багато говорять про зниження ефективності банерної реклами. При цьому «банерки» у мережі виявляється усе більше, вона стає дедалі нав’язливішою і нахабно лізе у наш інформаційний простір. На скільки все ж вона ефективна, і що потрібно враховувати, якщо Ви бажаєте використовувати «банерку»? Максимально розгорнуті відповіді на ці та інші питання я постаралася отримати у одного з найбільш досвідчених фахівців у даній сфері - Олександра Євсюкова, директора з продажу рекламної мережі С8 Нетворк. Сподіваюся, моє інтерв’ю буде для Вас не тільки цікавим, але і принесе вимірну у межах Вашого маркетингового бюджету користь.
  • Item
    Ще раз про ефективність реклами
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Примак, Тетяна Олександрівна
  • Item
    IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    IRIS являє собою одну з найбільших світових мереж, що об’єднує незалежних споживачів та агенції маркетингових досліджень. Український Маркетинговий Проект» є членом цієї організації від України. Мережа IRIS налічує 35 членів-агенцій у всьому світу, які спільно працюють над багатьма дослідженнями і зустрічаються разом 2 рази на рік.
  • Item
    Якісні методи дослідження
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Чиглінцев, Станіслав
    В якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які вже задані самим інструментом (структурованим опитувальником-анкетою).
  • Item
    Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі черкаського державного бізнес-коледжу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    15 лютого 2012 р. розпочав свою діяльність студентський науковий маркетинг-клуб «МУР Cating Club» на базі Черкаського державного бізнес-коледжу.
  • Item
    Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    2 лютого 2012 року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Фулбрайтівського товариства в Україні відбулося засідання «круглого столу» «Освіта в інтересах споживачів».
  • Item
    Освіта в інтересах споживачів: чи можливо це в Україні?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    26 січня 2012 року ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” та Фулбрайтівське товариство в Україні започаткували проведення засідань круглих столів «Освіта в інтересах споживачів», метою яких є представлення та обговорення ключових питань реформування системи освіти в інтересах суспільства (споживачів освітніх послуг у цілому).