Browse
Recent Submissions
Item Перший український стоматолог-мільйонер. Харизма, стандарти і франчайзинг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Надашкевич, ВіталійНа зламі століть Львів (і Галичина в цілому) переживає безпрецедентну кризу – економічну, соціальну, культурну… В цій несприятливій ситуації, наперекір обставинам, з’являються успішні бізнес-проекти та бізнес-особистості, як то, скажімо, Орест Вовк (Компанія Ензим – «Львівські дріжджі» – лідер вітчизняного ринку), Андрій Худо (холдинг емоцій «!Фест» – мережа ресторанів та магазинів, яка є одним з найбільших роботодавців регіону), Тарас Барщовський (T. B. Fruit – найбільший в країні виробник яблучного концентрату, що здійснює експансію й на ринки держав-сусідів), Тарас Кіцмей (SoftServe – провідна аутсорсингова ІТ-компанія), Юрій Бубес (Концерн «Електрон» – колись великий виробник телевізорів, а сьогодні розробник та продуцент трамваїв і тролейбусів), а також – перший український стоматолог-мільйонер Ярослав Заблоцький (ТМ International Group Zablotskyy Clinic). Останньому навіть вдалося організувати у Львові щось таке, чого нема чи не в цілому світі – те, на що рівняються.Item То, что у нас считается провокацией, на самом деле – отсутствие вкуса и жлобство(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Фёдоров, Андрей«Хныканье» агентств, что «клиент их не понимает» – лузерство. То, что у нас считается «провокацией», зачастую отсутствие вкуса и жлобство. Ну а самой большой проблемой современного маркетинга является огромный разрыв между бизнесом и потребителями: бизнес строится на логике, а потребитель живет эмоциями. Об этом и многом другом председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции и владелец брендингового агентства FEDORIV (Киев)Андрей Фёдоров рассказал коммуникационному агентству «Драйв-Медиа».Item Процес вибору атрибутів позиціонування товару(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Тарасенко, Олена; Черненко, Оксана