лю2025 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Управління організаційним розвитком бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-11) Харитонова, Дар'я Денисівна; Kharytonova, Daria; Колос, Ірина Василівна
    Розкрито сутність й охарактеризувати основні елементи процесу управління організаційним розвитком бізнес-організації. Проаналізовано середовища функціонування ТОВ «СОФТЛІСТ» з фокусуванням на стан і тенденції розвитку. Оцінено елементи системи управління організаційним розвитком ТОВ «СОФТЛІСТ» й ідентифіковано проблеми. Обґрунтовано доцільні заходи з орієнтацією на забезпечення ефективного управління організаційним розвитком ТОВ «СОФТЛІСТ» і розроблено організаційне забезпечення реалізації пропозицій. The essence of the process of managing the organizational development of a business organization is disclosed and the main elements of the process are characterized. The environment of functioning of LLC “Softlist” is analyzed with a focus on the status and development trends. The elements of the organizational development management system of LLC “Softlist” are evaluated and problems are identified. Expedient measures with a focus on ensuring effective management of the organizational development of LLC “SOFTLIST” are substantiated and organizational support for the implementation of proposals is developed.
  • Item
    Формування і зміцнення організаційної культури бізнес – організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-11) Пустовіт, Вікторія Олександрівна; Pustovit, Viktoriia; Прохорова, Єлєна Вікторівна
    У магістерській роботі досліджено теоретичні основи та практичні підходи до управління організаційною культурою бізнес-організації. Зокрема, проаналізовано поняття «організаційна культура», її типи, інструменти діагностики та методи управління. Проведено детальний аналіз діяльності підприємства, його організаційної культури, методів управління та фінансово-економічних результатів, а також вивчено організаційну культуру основних конкурентів на ринку ветеринарних послуг м. Києва. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо удосконалення організаційної культури підприємства та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. The master's thesis explores the theoretical foundations and practical approaches to managing the organizational culture of a business organization. In particular, the concept of "organizational culture", its types, diagnostic tools and management methods are analysed. A detailed analysis of the activities of the enterprise, its organizational culture, management methods and financial and economic results is carried out, as well as the organizational culture of the main competitors in the veterinary services market of Kyiv is studied. Based on the data obtained, recommendations for improving the organizational culture of the enterprise are developed and an economic justification of the proposed measures is carried out.
  • Item
    Обгрунтування входження бізнес-організації на нові ринки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-11) Музичук, Юлія Леонідівна; Muzychuk, Yuliia; Прохорова, Єлєна Вікторівна
    У роботі систематизовано підходи до оцінки перспектив розширення бізнесу на інші ринки, розроблено комплексні методики аналізу та обґрунтування рішень для виходу на нові ринки, запропоновано покроковий алгоритм для аналізу потенційних ринків і стратегій адаптації. Практична значущість полягає в тому, що результати роботи можуть бути впроваджені безпосередньо в діяльність ТОВ «ПОЛІРІТМ-ІНВЕСТ» для підвищення конкурентоспроможності та ефективного освоєння нових ринкових сегментів. Запропоновані рекомендації, зокрема щодо вибору стратегії входу, адаптації продукції та позиціонування, можуть бути застосовані для досягнення стратегічних цілей компанії. The work systematizes approaches to assessing the prospects for business expansion into other markets, develops comprehensive methods of analysis and justification of decisions for entering new markets, and proposes a step-by-step algorithm for analyzing potential markets and adaptation strategies. The practical significance lies in the fact that the results of the work can be implemented directly into the activities of LLC "POLIRHYTHM-INVEST" to increase competitiveness and effectively develop new market segments. The proposed recommendations, in particular regarding the choice of entry strategy, product adaptation and positioning, can be applied to achieve the company's strategic goals.
  • Item
    Управління ефективністю діяльності бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-11) Гріга, Юлія Олександрівна; Hriha, Yuliia; Лазаренко, Юлія Олександрівна
  • Item
    Управління розвитком корпоративної соціальної відповідальності бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-11) Бурда, Анастасія Василівна; Burda, Anastasiia; Лазаренко, Юлія Олександрівна
    У кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено наукові підходи до визначення економічної сутності корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), розглянуто методи оцінювання ефективності КСВ, наведено управлінські підходи до формування системи КСВ бізнес-організації. Практична значущість отриманих результатів полягає у можливості впровадження запропонованих заходів щодо розвитку КСВ у діяльності ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД», що сприятиме інтеграції цінностей сталого розвитку у діяльність компанії, зміцнення її репутації, як екологічно відповідального бренду, підвищення лояльності клієнтів і забезпечення економічного ефекту. The master’s thesis summarizes scientific approaches to determining the economic essence of corporate social responsibility (CSR), considers methods for assessing the effectiveness of CSR, and provides managerial approaches to forming a CSR system in a business organization. The practical significance of the research results lies in the possibility of implementing the proposed measures for the development of CSR in the activities of «McDonald’s Ukraine LTD», which will contribute to the integration of sustainable development values in the company’s activities, strengthening its reputation as an environmentally responsible brand, increasing customer loyalty and ensuring economic effect.