Формування концепції соціальної відповідальності менеджменту торговельних підприємств в системі забезпечення сталого розвитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається необхідність запровадження та дотримання в менеджменті торгівельних підприємств концепції соціальної відповідальності у процесі взаємодії держави, бізнесу та суспільства, як головної умови щодо забезпечення сталого розвитку. Розкривається взаємозв’язок понять соціальна відповідальність та сталий розвиток. Проаналізовано тенденції закордонного та вітчизняного підходів до формування стандартів та політики КСВ. Основна увага приділяється економічному значенню дотримання торговельним підприємством принципів КСВ.
The article discusses the need for implementation and compliance in the management of commercial enterprises concept of social responsibility in the process of interaction between the state, business and society as a main condition for sustainable development. It reveals the relationship of the concepts of social responsibility and sustainable development. The tendencies of foreign and domestic approaches to the development of standards and CSR policy. The focus is on compliance with the economic importance of trade enterprise CSR.
В статье рассматривается необходимость внедрения и соблюдения в менеджменте торговых предприятий концепции социальной ответственности в процессе взаимодействия государства, бизнеса и общества, как главного условия по обеспечению устойчивого развития. Раскрывается взаимосвязь понятий социальная ответственность и устойчивое развитие. Проанализированы тенденции зарубежного и отечественного подходов к формированию стандартов и политики КСО. Основное внимание уделяется экономическому значению соблюдения торговым предприятием принципов КСО.
Description
Keywords
сталий розвиток, соціально-економічна відповідальність, торгівельні підприємства, економіка, стейкхолдери, стандарти менеджменту, sustainable development, social and economic responsibility, commercial enterprises, economy, stakeholders, management standards, устойчивое развитие, социально-экономическая ответственность, торговые предприятия, экономика, стейкхолдеры, стандарты менеджмента
Citation
Муромець Н. Є. Формування концепції соціальної відповідальності менеджменту торговельних підприємств в системі забезпечення сталого розвитку / Н. Є. Муромець, К. Л. Кобеняк, Н. С. Тіхтей // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 21–28. – Назва з титул. екрану.
Collections