Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу

View/
Open
Date
2015Author
Танасієнко, О. В.
Загоруйко, М. О.
Соколюк, К. Ю.
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуто поняття прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, їх сутність та особливості. Проаналізовано перспективи та проблеми прямого маркетингу в соціальних мережах. The concept of direct-marketing, Internet-marketing, its nature and characteristics are considered.The prospects and problems of direct-marketing in social networks. Рассмотрены понятия прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, их сущность и особенности. Проанализированы перспективы и проблемы прямого маркетинга в социальных сетях.
Collections
- № 2-3 (5-6) [49]
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі
Полях, Сергій Сергійович; Poliakh, Sergii; Полях, Сергей Сергеевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті представлено результати дослідження сутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового ... -
До проблеми формування маркетингу сільських територій
Романова, Л. В. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських ... -
Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві
Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей Александрович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення ...