• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Молодіжний Економічний Дайджест
  • 2015 рік
  • № 2-3 (5-6)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Молодіжний Економічний Дайджест
  • 2015 рік
  • № 2-3 (5-6)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України

Thumbnail
View/ Open
177-181.pdf (723.0Kb)
Date
2015
Author
Шквиря, Н. О.
Metadata
Show full item record
Abstract
Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку.
 
The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.
 
Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10726
Collections
  • № 2-3 (5-6) [49]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV