Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність сучасних методів маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств та обґрунтоване практичне їх впровадження на прикладі сільськогосподарських підприємств.
The article reveals the essence of modern methods marketing research at innovation enterprises. Their practical implementation by the example of the agricultural enterprises are prove.
статье раскрыто сущность современных методов маркетинговых исследований инновационной деятельности предприятий, а также обосновано их практическое внедрение на примере сельскохозяйственных предприятий.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, інноваційна діяльність, зовнішнє середовище, стратегія, підприємства, marketing research, innovation, external environment, strategy of the enterprise, маркетинговые исследования, инновационная деятельность, внешняя среда, стратегия, предприятия
Citation
Куліш Т. В. Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств / Т. В. Куліш // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 257–262. – Назва з титул. екрану.
Collections