Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито визначення потенціалу України як аграрної держави у вирішенні глобальних продовольчих проблем. Важливість використання маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у визначенні гідного положення в галузі та успіху в конкурентній боротьбі.
The article explores the definition of Ukraine’s potential as an agricultural state in solving global food problems. The importance of marketing for flour business in determining decent position in the industry and success in competition.
Description
Keywords
маркетинг, глобальна продовольча проблема, зерно, органічне виробництво, інтенсифікація сільськогосподарського виробництва, інтеграція, marketing, global food problem, grains, organic production, intensification of agricultural production, integration
Citation
Мірошниченко К. М. Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми / К. М. Мірошниченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 279–287.