Управління маркетингом: освіта, наука, практика
Abstract
Аналізується розбіжність в тлумаченні понять «маркетинг», «управління», «управління маркетингом». Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Досліджена структура пріоритетів при висвітленні маркетингової проблематики на шпальтах
вітчизняних часописів. Уточнюється роль і місце маркетингу в
управлінні підприємством. Наголошується на доцільності вдосконалення навчальних планів при підготовці маркетологів. Divergence is analysed in interpretation of concepts «marketing», «management», «marketing management». The process of management an enterprise is examined as the concerted sequence
of implementation of public and special functions. The structure of priorities is investigational at illumination of marketing range of problems on the columns of home magazines. A role and marketing
place are specified in a management an enterprise. It is marked on expediency of perfection of curricula at preparation of marketing specialists.