Управління маркетингом: освіта, наука, практика

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Аналізується розбіжність в тлумаченні понять «маркетинг», «управління», «управління маркетингом». Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Досліджена структура пріоритетів при висвітленні маркетингової проблематики на шпальтах вітчизняних часописів. Уточнюється роль і місце маркетингу в управлінні підприємством. Наголошується на доцільності вдосконалення навчальних планів при підготовці маркетологів.
Divergence is analysed in interpretation of concepts «marketing», «management», «marketing management». The process of management an enterprise is examined as the concerted sequence of implementation of public and special functions. The structure of priorities is investigational at illumination of marketing range of problems on the columns of home magazines. A role and marketing place are specified in a management an enterprise. It is marked on expediency of perfection of curricula at preparation of marketing specialists.
Description
Keywords
дидактика, інженер, ефективність, маркетинг, обмін, підприємництво, споживач, товар, управління, commodity, consumer, didactics, efficiency, engineer, enterprise, exchange, management, marketing, product
Citation
Герасимчук В. Г. Управління маркетингом: освіта, наука, практика / В. Г. Герасимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 25–35.