Ефективна система продажу страхових послуг як фактор зростання вартості страхової компанії
View/
Open
Date
2014Author
Баранов, Андрій Леонідович
Baranov, Andrii Leonidovych
Баранов, Андрей Леонидович
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті поглиблено теоретичні засади щодо сутності системи продажів страхових послуг, а також розкрито переваги та недоліки застосування різних каналів продажу. Обґрунтовано, що страховики повинні застосовувати оптимальну комбінацію різних каналів продажу залежно від специфіки страхової послуги та потенційних клієнтів, на яких ця послуга розрахована. Автором доведено, що ефективна система продажу страхових послуг сприяє збільшенню отриманих страховиком премій, а, отже, збільшенню надходжень, доходів і прибутку від операційної діяльності. Усе це в кінцевому рахунку визначає успіх компанії на ринку, а також постійне зростання її вартості. In the article deepened theoretical bases of the nature of the system sales of insurance
services, and reveals the advantages and disadvantages of different sales channels. Proved that insurers must use an optimal combination of the different sales channels, depending on the specifics of insurance services and potential customers. The author proved that an effective system of selling insurance services increases premiums received by the insurer, and, consequently, increase revenues and operating income. This ultimately determines the success of the company, as well as steady growth in its value.