Show simple item record

dc.contributor.authorМасаев, М. В.
dc.date.accessioned2012-03-05T13:12:04Z
dc.date.available2012-03-05T13:12:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationМасаев М. В. Роль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетолога / М. В. Масаев // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 53–63.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1220
dc.description.abstractРозглянувши поставлену проблему, автор приходить до висновку, що без педагогіки, котра формує духовну складову спеціаліста, неможливо отримати маркетолога для економіки, котра виробляє, — «економіки розвитку». Без духовної складової можливо тільки отримати спеціаліста для економіки, котра не виробляє, компрадорської, «трофейної» (від грецької «трофео» - харчуюсь), котра не виробляє, а споживає і веде до деіндустріалізації і деградації суспільства.uk
dc.description.abstractHaving considered the problem of the role of the spiritual factor in the preparation and in the activity of the marcetologist, author comes to the conclusion that without pedagogy forming spiritual component of the specialist it is impossible to obtain the marcetologist for the producing economy, «economy of the development». Without spiritual component is impossible to obtain only the specialist for the non-producing economy, economy of compradors, «trophic» economy that leads to the deindustrialization and the degradation of the society.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectдуховний факторuk
dc.subjectекономіка розвиткуuk
dc.subjectкомпрадорська економікаuk
dc.subject«трофейна» економікаuk
dc.subjectдеіндустріалізаціяuk
dc.subjectspiritual factoruk
dc.subjecteconomy of the developmentuk
dc.subjecteconomy of compradorsuk
dc.subject«trophic» economyuk
dc.subjectdeindustrializationuk
dc.titleРоль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетологаuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc930. 1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record