• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії

Thumbnail
View/ Open
Azaryan.pdf (368.8Kb)
Date
2011
Author
Азарян, О. М.
Крачковська, Н. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглядаються процеси формування маркетингової стратегії просування анімаційних продуктів на основі проведення попередніх досліджень споживача, що дозволяє структурувати процес вибору переважних результатів передбачуваних експериментів із створення нової анімаційної продукції з точки зору кінцевої корисності.
 
The processes of forming of marketing strategy of advancement of animation products are examined on the basis of lead through of preliminary researches of user, that allows структурировать the process of choice of preferable ends of the supposed experiments on creation of new animation products from point of eventual utility.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1226
Collections
  • Маркетингова освіта в Україні [66]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV