Місія університетів у забезпеченні сталого розвитку в глобальному вимірі

Abstract
Стаття присвячена розкриттю взаємозв’язку вищої освіти та сталого розвитку (далі — СР). Узагальнено ключові функції вищих навчальних закладів у контексті СР. Окреслено сучасні тенденції у сфері освіти для сталого розвитку, а також вивчено ключові особливості підходів різних країн, у т.ч. України, та міжнародних організацій до цього питання. Висвітлено нові види навчання, які виникають у рамках освіти для СР у їх динамічному взаємозв’язку з основними компонентами компетенції сталого розвитку.
The article deals with the relationship of higher education and sustainable development (further — SD). The key features of higher education institutions in the context of SD are generalized. The paper outlines the current trends in the field of education for sustainable development, as well as the key features of the approaches of different countries, including Ukraine, and international organizations to this issue. The work considers the new types of learning that occur as part of education for SD in their dynamic relationship with the major components of competence for SD.
Description
Keywords
освіта для сталого розвитку, сталий розвиток, місія університету, вища освіта, компетенція, education for sustainable development, sustainable development, universitymission, higher education, competency
Citation
Ільницький Д. О. Місія університетів у забезпеченні сталого розвитку в глобальному вимірі / Д. О. Ільницький, О. Ю. Паценко, М. С. Сандул // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 170–185.