Show simple item record

dc.contributor.authorЗюкова, Ирина Алексеевна
dc.date.accessioned2012-03-06T11:46:41Z
dc.date.available2012-03-06T11:46:41Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЗюкова И. А. Инструменты для качественной оценки маркетинга / И. А. Зюкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 180–191.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1233
dc.description.abstractПоказано вплив маркетингових витрат на результати підприємницької діяльності. Розглянуто різні підходи до оцінки окупності маркетингу.uk
dc.description.abstractInfluence of marketings charges is rotined on the results of entrepreneurial activity. The different going is considered near the estimation of marketing recoupment.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбізнес-результатиuk
dc.subjectякісна оцінка діяльностіuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectчистий прибутокuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectbusiness resultsuk
dc.subjectquality assessment activitiesuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectnet incomeuk
dc.titleИнструменты для качественной оценки маркетингаuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc123.456:789uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record