• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу

Thumbnail
View/ Open
Levytckyi.pdf (403.2Kb)
Date
2011
Author
Левицький, Д. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглядаються фундаментальні принципи формування асортименту роздрібної торгівлі.
 
Theme Article — fundamental principles of product mix with retail. Total amount of 8 pages. The article exposition of modern principles of product mix with retail. The example of the needs of consumers. The list of most important components of product mix.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1239
Collections
  • Маркетингова освіта в Україні [66]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV