• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення

Thumbnail
View/ Open
Golitcyn.pdf (390.7Kb)
Date
2011
Author
Голіцин, Андрій Миколайович
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової діяльності підприємств у сфері виставкової справи в сучасних умовах турбулентності світових економічних процесів. У роботі проаналізовано шляхи виміру маркетингових результатів, ефективного створення ціннісної пропозиції, основні виставкові показники та нові способи здійснення маркетингових комунікацій виставкової діяльності.
 
This article is dedicated to the actual aspects of marketing management of enterprises in the sphere of exhibition activities in present conditions of turbulent world economic processes. The ways of instrumentation of marketing results are analyzed and new ways of conducting marketing communication policy were proposed.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1263
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV