Show simple item record

dc.contributor.authorРоманова, Л. В.
dc.date.accessioned2012-03-14T12:38:45Z
dc.date.available2012-03-14T12:38:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationРоманова Л. В. Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств / Л. В. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 628–638.
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1281en
dc.description.abstractРозглянуто актуальні проблеми формування системи маркетингового управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Запропоновано методологічні та методичні підходи до його розуміння та становлення на промислових підприємствах.ua
dc.description.abstractArticle is devoted an actual problem of formation of system of marketing management by the enterprises in the conditions of economy transformation. Methodological and methodical approaches to its understanding and formation at the industrial enterprises are offered.en
dc.language.isouaua
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»ua
dc.subjectмаркетингове управлінняua
dc.subjectконцепція маркетингуua
dc.subjectспоживачіua
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинus
dc.subjectвнутрішній маркетингua
dc.subjectкультура маркетингуua
dc.subjectстратегічне плануванняua
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectmarketing concepten
dc.subjectconsumersen
dc.subjectmarketing of mutual relationsen
dc.subjectinternal marketingen
dc.subjectculture of marketingen
dc.subjectstrategic planningen
dc.titleМаркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємствua
dc.typeArticleen
dc.subject.udc339.138(07)ua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record