Продуктові стратегії на cтраховому ринку України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено основні підходи щодо формування маркетингових продуктових стратегій та рекомендовані основні стратегічні орієнтири, що притаманні вітчизняним страховим компаніям.
In the article basic approaches are certain in relation to forming of marketings commodity strategies and basic strategic directions, inherent ukrainian insurance companies are recommended.
Description
Keywords
стратегія, цільовий сегмент, маркетингова продуктова стратегія, стратегічні орієнтири, strategy, having a special purpose segment, marketing commodity strategy, strategic directions
Citation
Рулінська О. В. Продуктові стратегії на cтраховому ринку України / О. В. Рулінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 638–646.