• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні

Thumbnail
View/ Open
Romanova_.pdf (394.0Kb)
Date
2011
Author
Романова, А. А.
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування методики «Таємний покупець» на українському ринку. Дано спробу порівняти і зіставити методику «Таємний покупець» та маркетингові дослідження. Також пропонується деяке розуміння того, як методика «Таємний покупець» може бути ефективно використана, щоб виправдати застосування маркетингових досліджень.
 
The article deals with the problems and perspectives of implementation of «Mystery shopping» technique at Ukrainian market. This article makes an attempt to compare and contrast «Mystery shopping» tool and marketing research. It also provides the reader with some insight of how «Mystery shopping» could be used effectively to justify marketing research efforts.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1288
Collections
  • Маркетингова освіта в Україні [66]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV