• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Спеціальні випуски
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Спеціальні випуски
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства

Thumbnail
View/ Open
Likhonosova.pdf (446.6Kb)
Date
2010
Author
Ліхоносова, Г. С.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто сучасний стан відносин підприємств з партнерами та клієнтами, визначено основні проблеми, які стоять на заваді розробки програм лояльності клієнтів, надано пропозицій щодо впровадження відповідних систем спілкування з клієнтами, виходу підприємства на шлях самоорганізації.
 
The article reviewed the current state of relations between enterprises with partners and customers, the basic problems that hinder the development of customer loyalty programs, provided proposals for the implementation of appropriate systems to communicate with customers and close on a path of self-organization.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1356
Collections
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2) [52]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV