• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Спеціальні випуски
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Спеціальні випуски
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства

Thumbnail
View/ Open
Stelmakh.pdf (458.5Kb)
Date
2010
Author
Стельмах, О. Ю.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.
 
The essence and basic characteristics of information are defined in the article. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise are analyzed to achieve success in competition.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1368
Collections
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2) [52]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV