Формування національного бренду України на світовому ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Сформульовано шляхи формування національного бренду з оцінкою впливу його створення на економіку країни, в тому числі на покращення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.
The article deals with the ways of creating a national brand with the assessment of the impact of its establishment on the economy, including improving the competitiveness of domestic producers.
Сформулированы пути формирования национального бренда с оценкой влияния его создания на экономику страны, в том числе на улучшение конкурентоспособности продукции отечественных производителей.
Description
Keywords
Citation
Воробйова Н. Формування національного бренду України на світовому ринку / Н. Воробйова // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 115–118.
Collections