Show simple item record

dc.contributor.authorБиконя, О. С.
dc.date.accessioned2012-04-22T11:57:07Z
dc.date.available2012-04-22T11:57:07Z
dc.date.issued2010-04-30
dc.identifier.citationБиконя О. С. Інститут репутації в аспекті інноваційного розвитку підприємтсв / О. С. Биконя // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Проблеми сучасної економіки та інституціональна теорія. – С. 456–465.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1492
dc.description.abstractУ статті досліджено значення та суть ділової репутації. Визначені фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на репутацію підприємства. Визначений взаємозв’язок інноваційного розвитку та репутації. Розглянуто та запропоновано методи, підходи та концепцію формування ділової репутації підприємств в аспекті інноваційних змін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінноваційна діяльність підприємствuk
dc.subjectділова репутаціяuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectфактори впливуuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleІнститут репутації в аспекті інноваційного розвитку підприємствuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record