• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 26 (частина 1)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 26 (частина 1)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару

Thumbnail
View/ Open
Kuzmenko.pdf (359.4Kb)
Date
2011-05
Author
Кузьменко, Т. О.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.
 
В статье описанны маркетинговые коммуникативные стратегии, которые используются на предприятиях. Правильный выбор маркетинговых коммуникативных стратегий на разных этапах жизненного цикла товара при современных условиях является одним из самых эффективных методов конкурентной борьбы.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1561
Collections
  • № 26 (частина 1) [47]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV