Show simple item record

dc.contributor.authorКузьменко, Т. О.
dc.date.accessioned2012-05-17T07:19:30Z
dc.date.available2012-05-17T07:19:30Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationКузьменко Т. О. Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару / Т. О. Кузьменко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 421–427.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1561
dc.description.abstractУ статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.uk
dc.description.abstractВ статье описанны маркетинговые коммуникативные стратегии, которые используются на предприятиях. Правильный выбор маркетинговых коммуникативных стратегий на разных этапах жизненного цикла товара при современных условиях является одним из самых эффективных методов конкурентной борьбы.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectстратегииuk
dc.subjectсистема маркетинговых коммуникацийuk
dc.subjectжизненный цикл товараuk
dc.subjectуправленияuk
dc.titleМаркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товаруuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record