Маркетингове забезпечення комерційних операцій на ринку виробничого агросервісну регіону

Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто економічне значення організацій, що обслуговують сферу сільського господарства регіону. Досліджено особливості впровадження маркетингового підходу на агросервісних підприємствах та його вплив на ефективність діяльності постачальників виробничих послуг в умовах ринкових відносин.
Description
Keywords
матеріально-технічне забезпечення, аграрний сервіс, маркетинг, збут, економічні показники, виробнича інфраструктура
Citation
Нагуляк В. О. Маркетингове забезпечення комерційних операцій на ринку виробничого агросервісну регіону / В. О. Нагуляк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. – С. 626–632.