Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу: основні чинники розвитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті йдеться про формування та розвиток нового соціального інституту — соціальної відповідальності бізнесу (СВБ), яка на сьогоднішній день усе ширше починає охоплювати бізнессередовище. Представлзено різні методологічні підходи до визначення категорії СВБ. Розглянуто генезис соціальної відповідальності бізнесу та з’ясовано особливості її становлення в сучасних умовах.
Description
Keywords
соціально відповідальний бізнес, бізнес-середовище, матриця умов доцільності, Глобальний договір ООН
Citation
Онищенко С. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу: основні чинники розвитку / С. О. Онищенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. – С. 676–681.