Компетентнісний підхід у забезпеченні основних цілей шкільної економічної та географічної освіти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Abstract
У статті розглянуті дидактичні засади реалізації компетентнісного підходу у системі підготовки майбутніх викладачів економіки та соціально-економічної географії, з’ясовується взаємозв’язок між змістом понять компетентність та компетенції, їх відображенням у методиці навчання економіки у 10 класі загальноосвітньої школи.
In the article didactic principles of competent approach implementation in training system of future teachers of Economics and Social-Economical Geography are considered, interconnection between meaning of Set of Competences and Competence is clarified and the reflection of these names in education method of 10 class of comprehensive school is shown.
В статье рассмотрены дидактические основы реализации компетентностного подходав системе подготовки будущих преподавателей экономики и социально-экономической географии, уточняется взаимосвязь между понятиями компетентность и компетенции, их отображение в методике обучения экономики в 10 классе общеобразовательной школы.
Description
Keywords
компетентність, компетенції, компетентнісний підхід, види компетенцій учнів, викладач економіки та соціально-економічної географії, методика коипетентнісно-орієнтовних завдань, set of competences, competences, competent approach, types of pupils competences, teacher of Economics and Social-Economical Geography, method of competence-oriented task, преподаватель экономики и социально-экономической географии, компетентность, компетенция, компетентностный подход, виды компетенций учеников, методика компетентностно-ориентированных заданий
Citation
Сироватко В. В. Компетентнісний підхід у забезпеченні основних цілей шкільної економічної та географічної освіти / В. В. Сироватко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» ; редкол.: В. Г. Кремень [та ін.]. – Київ : Гнозис, 2013. – Темат. вип.: Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. – Вип. 29, дод 1, т. V. – С. 528–535.