Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-02-17
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингових стратегій розповсюдження. Визначено методи застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами. Розглянуто класифікацію стратегій маркетингових каналів розповсюдження за різними ознаками.
Description
Keywords
маркетингова політика розповсюдження, стратегія маркетингового каналу розповсюдження
Citation
Савощенко А. С. Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 260–271.