Show simple item record

dc.contributor.authorВишинська, Т. О.
dc.date.accessioned2012-07-30T07:39:19Z
dc.date.available2012-07-30T07:39:19Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationВишинська Т. О. Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу / Т. О. Вишинська // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 150-157.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1906
dc.description.abstractУ статті подано аналіз поняття «бенчмаркінг» та визначено актуальність його застосування у практиці вітчизняних підприємств. Розглянуто сутність та структуру організаційної культури підприємства. Проаналізовано значення параметрів останньої для бенчмаркінгу. Запропоновано механізм впливу рівня розвитку організаційної культури на результативність бенчмаркінгу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectорганізаційна культураuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективність діяльностіuk
dc.titleВплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.012:65.011.2(477)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record