Маркетинг в освітній діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті обґрунтовано, що нові закони України «Про вищу освіту» та «Про наукову і науково-технічну діяльність» спрямовані на модернізаційні зрушення в системі управління вищими навчальними закладами й сприяють підвищенню ролі маркетингу освіти та освіти з маркетингу. Застосовано класичну загальну схему маркетингової діяльності для умов окремого ВНЗ. Наведено результати маркетингового дослідження чинників впливу на майбутніх абітурієнтів щодо вибору вищого навчального закладу та спеціальності для подальшого навчання. Підтверджено, що в умовах адміністративної реформи доцільно поглиблювати взаємодію між науково-освітніми закладами, бізнесовими утвореннями та владними структурами на загальнодержавному та регіональному рівнях.
The article proves that new laws of Ukraine «On higher education» and «On scientific and scientific-technical activities» aimed at modernization changes in the system of management higher education institutions and increase the role of marketing education and education marketing. Applied classical general scheme of the marketing activity for the individual conditions of the university. The marketing research results of the factors influencing prospective students regarding choice of higher education and specialization for further education. It was confirmed that in conditions of administrative reform, it is expedient to further deepen the interaction between scientific and educational institutions, political entities and governmental authorities on national and regional levels.
В статье обосновано, что новые законы Украины «О высшем образовании» и «О научной и научно-технической деятельности» направлены на модернизационные сдвиги в системе управления высшими учебными заведениями и способствуют повышению роли маркетинга образования и образования по маркетингу. Использована классическая общая схема маркетинговой деятельности в условиях отдельного вуза. Приведены результаты маркетингового исследования факторов влияния на будущих абитуриентов с точки зрения выбора высшего учебного заведения и специальности для дальнейшей учёбы. Подтверждено, что в условиях административной реформы целесообразно углублять взаимодействие между научно-образовательными заведениями, учреждениями бизнеса и структурами власти на общегосударственном и региональном уровнях.
Description
Keywords
маркетинг-освіта, комплекс маркетингу в освіті, маркетингові дослідження в освіті, освітні послуги, marketing education, marketing-mix in education, marketing researches in education, educational services, маркетинг-образование, комплекс маркетинга в образовании, маркетинговые исследования в образовании, образовательные услуги
Citation
Тєлєтов О. С. Маркетинг в освітній діяльності / О. С. Тєлєтов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 78–86.