Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено особливості поведінки споживачів соків, враховуючи їх споживчі переваги, мотиви, структуру споживання та систему розподілу доходів. Виявлено основні детермінанти впливу на прийняття рішення про купівлю.
The features of the behavior of juice consumers, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on urchasing decisions are identified.
Определены особенности поведения потребителей соков, учитывая их потребительские предпочтения, мотивы, структуру потребления и систему распределения доходов. Выявлены основные детерминанты влияния на принятие решения о покупке.
Description
Keywords
Поведінка споживача, анкетування, маркетингові дослідження, ринок соків, споживчі переваги, Consumer behavior, surveys, market research, market juices, consumer preferences, Поведение потребителя, анкетирование, маркетинговые исследования, рынок соков, потребительские предпочтения
Citation
Шквиря Н. О. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 341–349.