Маркетингова діяльність в умовах випуску науково-місткої продукції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено теоретичні основи науково-місткого продукту, а також визначено основні його особливості та складові. Наведено детальний аналіз промислових науково-містких підприємств України та світу за однорідними критеріями. Враховуючи зарубіжний досвід, авторами зроблено акцент на основні проблеми розвитку високотехнологічних галузей (зокрема, недооцінка керівництвом таких підприємств ролі маркетингу, неефективне управління маркетинговою діяльністю, перешкоди комерціалізації розроблених науково-містких продуктів) та запропоновано шляхи їх усунення. Адже саме новітні технології, інвестиції на їх розробку та впровадження, а також висока ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємства — три ключові елементи успішного бізнесу на ринку науково-місткої продукції.
The theoretical basis of science-intensive products was investigated and its main features and components were defined in this article. The detailed analysis of industrial science - intensive enterprises in Ukraine and the world on uniform criteria was showed. Given the international experience, the authors of the article focused on the major problems of high-tech industries (particularly underestimation the role of marketing by the chiefs of such enterprises, ineffective management of marketing activities, impediments of the commercialization scientifically-containing products) and suggested the ways to eliminate them. After all, there are three key elements of a successful business in the market of science-intensive products — new technologies, investments for their development and implementation, as well as high efficiency of management of marketing activity of the enterprise.
В статье исследованы теоретические основы наукоёмкого продукта, а также определены основные его особенности и составляющие. Приведен подробный анализ промышленных наукоёмких предприятий Украины и мира по однородным критериям. Учитывая зарубежный опыт, авторами сделан акцент на основные проблемы развития высокотехнологичных отраслей (в частности, недооценка руководством таких предприятий роли маркетинга, неэффективное управление маркетинговой деятельностью, препятствия коммерциализации разработанных наукоёмких продуктов) и предложены пути их устранения. Ведь именно новейшие технологии, инвестиции на их разработку и внедрение, а также высокая эффективность управления маркетинговой деятельностью предприятия — три ключевых элемента успешного бизнеса на рынке наукоёмкой продукции.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, науково-місткий продукт, високотехнологічна галузь, стратегія розвитку підприємства, промислове підприємство, інноваційні процеси, інновації, marketing activities, high-tech product, high-tech industry, development strategy of the enterprise, industrial enterprise, innovation processes, innovation, маркетинговая деятельность, наукоёмкий продукт, высокотехнологичная отрасль, стратегия развития предприятия, промышленное предприятие, инновационные процессы, инновации
Citation
Шиманська А. А. Маркетингова діяльність в умовах випуску науково-місткої продукції / А. А. Шиманська, Т. А. Луценко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 349–358.