Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті обґрунтовано роль товарного асортименту у здійсненні комерційної і маркетингової діяльності у системі управління підприємством. Проведено аналітичне дослідження необхідності управління та формування товарного асортименту на основі вивчення його впливу на перспективи розвитку підприємства.
The article substantiates the role of the product assortment in the commercial and marketing activities in the enterprise management system. Conducted analytical study of the need for management and formation of commodity assortment, based on a study of its impact on the development prospects of the enterprise.
В статье обоснована роль товарного ассортимента в осуществлении коммерческой и маркетинговой деятельности в системе управления предприятием. Проведено аналитическое исследование необходимости управления и формирования товарного ассортимента на основе изучения его влияния на перспективы развития предприятия.
Description
Keywords
маркетинг, товарна політика, товарний асортимент, маркетингове управління підприємством, управління асортиментом, marketing, productpolicy, product assortment, marketing management enterprise, assortment managemen, маркетинг, товарная политика, товарный ассортимент, маркетинговое управление предприятием, управление ассортиментом
Citation
Давиденко О. Л. Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства / О. Л. Давиденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 125–131.