Випуск № 34–35 (частина 2)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 31
  • Item
    Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Попова, Н. В.
    У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має значно ширший погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено основні його принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи України. Визначено подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.
  • Item
    Significance of national culture in international marketing
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Żbikowska, Agnieszka
    The purpose of the article is to present the significance of national culture for broadly-understood activities in the scope of international marketing. National culture may affect the selection of market entry modes, conducting marketing research, market segmentation and the shape of particular marketing tools. The impact of national culture on international marketing may be considered from the two perspectives, being the classification of national cultures and particular elements composing culture. Knowledge of national cultures is particularly important to managers responsible for marketing, since it constitutes a significant factor of the foreign environment. On the other hand, though, knowledge in this field is gained with experience; in many cases it is not easily available, it requires carrying out intensive market research and consumer research.
  • Item
    Маркетингові дослідження інноваційних технологій
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Яшкіна, Оксана І.
    У статті наведено напрями та методи маркетингових досліджень інноваційних технологій в залежності від етапу інноваційного циклу. Запропоновано параметри, за якими технології слід порівнювати з аналогами для оцінки конкурентоспроможності, та методику оцінки конкурентоспроможності. Запропоновано методику проведення маркетингових досліджень інноваційних технологій для вибору цільових сегментів міжнародних ринків збуту.
  • Item
    Міжнародний маркетинг продукції АПК
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шумейко, Володимир Михайлович
    У статті проведено дослідження можливостей і розробка напрямків просування експортної продукції АПК України, а також шляхів підвищення її конкурентоспроможності на міжнародних ринках. Визначено необхідність інтенсифікації маркетингових зусиль щодо знаходження нових зарубіжних ринків збуту, просування на них продукції та окреслено основні напрямки і методи прикладання цих зусиль.
  • Item
    Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шевченко, Олена Леонідівна; Шевченко, Елена Леонидовна
    У статті розглянуто основні особливості та підходи до реалізації брендингу, враховуючи кон’юнктурні чинники ринків споживчих і промислових товарів. Розкрито специфічні риси споживачів, моделі їх поведінки та прийняття купівельних рішень. Описано особливості формування споживчих оцінок і мотивацій. Здійснено порівняльний аналіз зазначених ринків в аспектах брендингу та зроблено відповідні висновки.
  • Item
    Антикризове управління — передумова попередження загроз і негативних наслідків кризових явищ
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ткаченко, М. А.; Силенко, С. А.
    Ситуація, в якій опинилася Україна на сучасному етапі, зумовила формування нових, специфічних умов функціонування промислових підприємств, які характеризуються високим рівнем невизначеності. Висока ймовірність виникнення та розвитку кризи в процесі діяльності будь-якого підприємства зумовлює необхідність здійснення спеціалізованого антикризового управління. Метою роботи є обґрунтування ролі антикризового менеджменту в управлінні промисловим підприємством.
  • Item
    Теоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівель
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Сержук, Анастасія Володимирівна; Сержук, Анастасия Владимировна
    У статті розкрито еволюційні аспекти щодо сутності та розвитку маркетингу закупівель. Проаналізовано передумови виникнення, етапи та особливості розвитку в Україні та світі. У статті використано методи логічного та порівняльного аналізу, метод групування. У результаті проведеного аналізу доведено нерозривний зв’язок закупівельної діяльності з усіма виробничими процесами в управлінні діяльність підприємства.
  • Item
    Актуальні проблеми маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Саламін, О. С.
    Аналізуються умови та можливості здійснення маркетингової діяльності різними за розмірами та організаційними формами сільськогосподарськими підприємствами. Показано проблеми застосування основних елементів маркетингу в умовах початкових етапів становлення інфраструктури аграрного ринку. Обґрунтована доцільність створення філій існуючих оптових ринків у сільських районах і горизонтальних маркетингових систем кооперативного типу. Показано, що в таких умовах формуватимуться оптимальні товарні партії без надмірного укрупнення підприємств. Організація у збутових кооперативах переробки продукції і фірмової торгівлі трансформує їх у вертикальні маркетингові системи, у яких без державного втручання у процеси ціноутворення формуватимуться прийнятні для усіх учасників цих систем ціни.
  • Item
    Показники розвитку автодорожньої інфраструктури
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Т. О.; Серьогіна, Н. В.
    Розглянуто значення індексу глобальної конкурентоспроможності. Вказано його складові у вигляді основних компонентів. Визначено необхідність комплексного впливу компонентів на економічну політику. Проаналізовано позицію України у рейтингу серед інших країн. Розглянуто динаміку окремих компонентів за чотири роки. Розглянуто вплив загальної та транспортної інфраструктур на конкурентоспроможність. Визначено незадовільний стан автодорожньої інфраструктури та причини цього. Зроблено припущення щодо нейтралізації негативного впливу вказаних причин на індекс глобальної конкурентоспроможності країни.
  • Item
    Методи оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатурою
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло Анатолійович; Педько, І. А.
    У статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів продажів нової продукції промисловими підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано використовувати два методи оцінювання збуту нової продукції. Перший метод — оцінок експертів різних груп. Другий метод — прогнозних оцінок за аналогією.
  • Item
    Чинники та фактори інвестиційної привабливості туристичних об’єктів
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Мальчик, М. В.; Коротун, О. П.
    У статті висвітлено ключові чинники інвестиційної привабливості туристичних об’єктів, проблеми і перешкоди у справі заохочення інвестицій в інфраструктуру туризму та окреслені заходи щодо підвищення інвестиційної привабливості та інвестиційної активності в галузі туризму.
  • Item
    Післяпродажний сервіс — ключовий фактор конкурентоспроможності автовиробників
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Савич, Олександр Петрович; Савич, Александр Петрович
    Сучасний глобальний ринок легкових автомобілів є основою економіки світу. Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним з найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, у маркетингу, так і і виробництві.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Легеза, Д. Г.
    Методика дослідження конкурентоспроможності проводиться через використання інтегрального показнику. Це надає можливість розрахувати та порівняти між собою конкурентоспроможність різних видів продукції протягом 2012—2014 років. Результати дослідження ґрунтуються на аналізі показників ефективності реалізації продукції сільськогосподарськими підприємствами на регіональному рівні. Автор обґрунтовує рівень конкурентоспроможності підприємств залежно від їх умов реалізації продукції.
  • Item
    Сучасний стан і тенденції розвитку ринку молока Запорізької області
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Куліш, Т. В.
    У статті проведено аналіз стану ринку молока Запорізької області. Виявлено основні проблеми формування пропозиції на ринку молока. Визначено роль держави в створенні конкурентних умов функціонування на ринку молока та молочної продукції. Запропоновано можливі шляхи вирішення проблем галузі, які сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на внутрішньому та міжнародному ринках.
  • Item
    Логістичний процес на складі
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория Витальевна; Павленко, Анатолій Федорович; Павленко, Анатолий Фёдорович
    В умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій закономірно виникає потреба дослідження особливостей формування логістичного процесу на складі.
  • Item
    Моделювання компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Зав’ялова, М. В.; Сагайдак, М. П.
    У статті приділено увагу з’ясуванню сутності та узгодженості у визначенні понять «компетенція» та «компетентність», які в літературних джерелах іноді ототожнюються. Актуалізовано питання формування набору компетенцій персоналу контактної зони підприємств сфери послугзадля найкращого задоволення потреб споживачів і досягнення маркетингових цілей підприємства. Обґрунтовано механізм побудови моделі компетенцій клієнтоорієнтованого контактного персоналу з урахуванням комплексного взаємопов’язаного характеру його професійних і особистісних якостей.
  • Item
    Маркетинговий аудит можливостей підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна; Деревянченко, Татьяна Егоровна
    У статті досліджено теоретичні аспекти змісту маркетингового аудиту можливостей підприємства. Застосування маркетингового аудиту уможливлює найоптимальніше використання сучасних підходів у плануванні, організації, контролі та підвищенні ефективності маркетингу. Метою такого аудиту є виявлення проблем і нових можливостей підприємства, а також підготовка рекомендацій щодо підвищення ефективності його маркетингової діяльності. Пошук ринкових можливостей здійснюють після аудиторського оцінювання як потенціалу підприємства, так і маркетингового потенціалу. Все це можливе за умови регулярного періодичного використання маркетингового аудиту як базової методики, а не тільки як засіб зменшення збитків.
  • Item
    Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Давиденко, О. Л.
    У статті обґрунтовано роль товарного асортименту у здійсненні комерційної і маркетингової діяльності у системі управління підприємством. Проведено аналітичне дослідження необхідності управління та формування товарного асортименту на основі вивчення його впливу на перспективи розвитку підприємства.
  • Item
    Концепція ринкової орієнтації компаній
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голіцин, Андрій Миколайович; Голицын, Андрей Николаевич; Штуль, Валентин Петрович
    У статті визначено сутність концепції ринкової орієнтації компанії, принципову її відміну від традиційної маркетингової, наведено анкету для дослідження рівня ринкової орієнтації компаній, узагальнено дані опитувань фахівців різних підприємств.
  • Item
    Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голишева, Є. О.
    У статті проаналізовано виникнення клієнтоорієнтованої концепції ведення бізнесу. Наведені відмінності між підприємством, яке орієнтоване на товар, та підприємством, яке орієнтоване на споживача. Визначено переваги та недоліки клієнтоорієнтованого способу ведення бізнесу. Проблеми переходу до клієнтоорієнтованої концепції згруповані за такими аспектами: держава, економічні контрагенти та підприємство. Як підсумок розроблена модель переходу від підприємства, що орієнтоване на товар, до підприємства, що орієнтоване на споживача.