Проблеми формування системи вищої освіти в контексті сучасних концепцій наукового пізнання

Abstract
Робота присвячена аналізу проблем освіти у світлі новітніх світоглядних концепцій з урахуванням ризиків і загроз сучасного етапу розвитку інформаційного суспільства. Запропоновано напрями подолання цих проблем, що ґрунтуються на синергетичній науковій парадигмі, інформатизації та інтеграції наукового знання.
This paper analyzes the problems of education in the light of the latest philosophical concepts, risks and threats of the present stage of development of the information society. The article presents the ways of overcoming these problems based on the synergistic scientific paradigm, informalization and integration of scientific knowledge.
Работа посвящена анализу проблем образования в свете новейших мировоззренческих концепций с учетом рисков и угроз современного этапа развития информационного общества. Предложенные направления преодоления этих проблем, основанные на синергетической научной парадигме, информатизации и интеграции научного знания.
Description
Keywords
концепції наукового пізнання, системно-синергетична парадигма, інтеграція знань, синергетична модель освіти, concept of scientific knowledge, paradigm of system synergetics, integration of knowledge, synergetic model of education, концепции научного познания, системно-синергетическая парадигма, интеграция знаний, синергетическая модель образования
Citation
Проблеми формування системи вищої освіти в контексті сучасних концепцій наукового пізнання / В. Д. Дербенцев, І. А. Джалладова, Б. О. Тішков, О. Д. Шарапов // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 91. – С. 76–89.