Проблеми формування системи вищої освіти в контексті сучасних концепцій наукового пізнання

View/
Open
Date
2015Author
Дербенцев, Василь Джоржович
Derbentsev, V. D.
Дербенцев, Василий Джорджевич
Джалладова, Ірада Агаєвна
Dzhalladova, Irada
Джалладова, Ирада Агаевна
Тішков, Богдан Олександрович
Tishkov, B. O.
Тишков, Богдан Александрович
Шарапов, Олександр Дмитрович
Sharapov, O. D.
Шарапов, Александр Дмитриевич
Metadata
Show full item recordAbstract
Робота присвячена аналізу проблем освіти у світлі новітніх світоглядних концепцій з урахуванням ризиків і загроз сучасного етапу розвитку інформаційного суспільства. Запропоновано напрями подолання цих проблем, що ґрунтуються на синергетичній науковій парадигмі, інформатизації та інтеграції наукового знання. This paper analyzes the problems of education in the light of the latest philosophical concepts, risks and threats of the present stage of development of the information society. The article presents the ways of overcoming these problems based on the synergistic scientific paradigm, informalization and integration of scientific knowledge. Работа посвящена анализу проблем образования в свете новейших мировоззренческих концепций с учетом рисков и угроз современного этапа развития информационного общества. Предложенные направления преодоления этих проблем, основанные на синергетической научной парадигме, информатизации и интеграции научного знания.
Collections
- Випуск № 91 [25]
- Кафедра інформатики та системології [468]