• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Юридичний інститут
  • Кафедра міжнародного та європейського права
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Юридичний інститут
  • Кафедра міжнародного та європейського права
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Реклама: до визначення поняття

Thumbnail
Переглянути
Skrycka.pdf (295.5Kb)
Дата
2009
Автор
Скрицька, Надія Анатоліївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Стаття присвячена вивченню та аналізу різноманітних підходів до визначення поняття реклами, які запропоновані дослідниками, науковцями та нормативно-правовими актами. За результатами дослідження зроблено висновок, що поняття реклами є комплексним, відображає різноманітні сфери людської діяльності і наукового пізнання.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1988
Collections
  • Випуск № 9 [24]
  • Кафедра міжнародного та європейського права [95]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV