Show simple item record

dc.contributor.authorМізрухіна, А. С.
dc.contributor.authorMizruhina, A.
dc.contributor.authorМизрухина, А. С.
dc.date.accessioned2016-10-20T08:53:53Z
dc.date.available2016-10-20T08:53:53Z
dc.date.issued2006-11-12
dc.identifier.citationМізрухіна А. С. Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу / А. С. Мізрухіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 146-152.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19926
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблемні аспекти застосування сучасної економічної термінології у численних випадках понятійної невизначеності та неоднозначності окремих термінів. Аналізуються конкретні випадки такого застосування у законо- та нормотворчості, у навчально-методичній літературі, в практиці роботи підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectекономічна термінологіяuk
dc.subjectтермінологічна невизначеністьuk
dc.titleТермінологічні колізії в теорії та практиці маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8.:378.14uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record