Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Маркетингові дослідження ринку електроінструментів в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-28) Філонов, Володимир Іванович; Filonov, Volodymyr; Филонов, Владимир ИвановичРозглядаються проблеми дослідження формування галузевого вітчизняного ринку електроінструментів, його кон’юнктурию.Item Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичРозглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.Item Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Українець, Н. В.; Ukrainets, N.; Украинец, Н. В.; Бойко, Р. В.; Bojko, R.; Бойко, Р. В.Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.Item Маркетингові виміри людського ресурсу України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-27) Столярчук, Ярослава Михайлівна; Stolyarchuk, Yaroslava; Столярчук, Ярослава МихайловнаРозглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.Item Дослідження та управління розподілом і заощадженням енергоресурсів у процесах рудопідготовки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02-01) Сокур, М. І.; Sokur, M.; Сокур, М. И.; Турило, А. М.; Turylo, A.; Турило, А. М.; Сокур, І. М.; Sokur, I. M.; Сокур, И. М.Розглянуті проблеми сформованого використання паливно-енергетичних ресурсів, їх розподілення.Item Дослідження виробництва та реалізації товарів легкої промисловості Чернігівщини(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Рябова, Г. А.; Riabova, G.; Рябова, Г. А.Проаналізовані проблеми формування та функціонування регіонального ринку товарів легкої промисловості.Item Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Решетникова, Ганна Сергіївна; Reshetnikova, Hanna; Решетникова, Анна СергеевнаПроаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок.Item Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел ВикторовичПроаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку.Item Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-14) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksyuk, Oleksiy; Олексюк, Алексей ИвановичРозглянуті проблеми ефективності інноваційного розвитку в Україні у співставленні із зарубіжними досвідами.Item Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаВ цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.Item Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Лабурцева, О. І.Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.Item Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-06) Куденко, Наталія Володимирівна; Kudenko, Natalya; Куденко, Наталья Владимировна; Комличенко, К. І.; Komlychenko, K.; Комличенко, К. И.Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.Item Маркетинговий аналіз інноваційної діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Кубишина, Н. С.; Kubyshyna, N.; Кубышина, Н. С.Висвітлюються проблеми маркетингових досліджень в інноваційній діяльності підприємств.Item Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичДосліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.Item Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-30) Гребньов, Микола Георгійович; Hrebnyov, Mykola; Гребнев, Николай Георгиевич; Вінникова, І. І.; Vinnikova, I.; Винникова, И. И.В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.Item Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Гончарова, І. І.; Honcharova, I.; Гончарова, И. И.Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.Item Корпоративне управління як основа розвитку економіки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-08) Шершньова, Зоя Євгенівна; Shershnyova, Zoya; Шершнёва, Зоя Евгеньевна; Черпак, Антоніна Євгенівна; Cherpak, Antonina; Черпак, Антонина ЕвгеньевнаСтаття присвячена актуальним питанням дослідження основних проблем, які гальмують розвиток корпоративного управління в акціонерних товариствах України. Автори наводять приклади практичних заходів, спрямованих на підвищення ефективності корпоративного управління і, як результат зростання рівня капіталізації вітчизняних акціонерних компаній.Item Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВисвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.Item Оцінка та стратегія забезпечення конкурентоспроможності вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Тараненко, І. В.; Taranenko, I.; Тараненко, И. В.; Волкова, Н. В.; Volkova, N.; Волкова, Н. В.В статті запропоновано використання показника ефективного працевлаштування випускників ВНЗ як одного з визначальних критеріїв конкурентоспроможності навчального закладу, обґрунтовано стратегію ВНЗ, засновану на створенні найбільш ефективного навчального середовища для реалізації здібності студента самостійно набувати знань і навичок, доведено, що запровадження такої стратегії забезпечить більш повну відповідність якості підготовки фахівців вимогам роботодавців на сучасному етапі розвитку суспільства.Item Дослідження очікувань потенційних студентів у секторі вищої школи в Польщі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-24) Сулковські, Лукаш; Sulkovsky, Lukash; Сулковский, Лукаш; Гаврись, Ядвіга; Havrys, Yadviga; Гаврись, ЯдвигаПроведений у цій статті аналіз вказує на специфіку вищих негромадських шкіл у Польщі. Це є, з одного боку, господарські суб’єкти, піддані правилам конкурентної гри, однак, з іншого — вони мають свою ключову суспільну функцію, важливу як у перспективі регіону, так і цілої країни. Дослідження думок потенційних студентів виконують важливу роль у створенні маркетингової стратегії вищих шкіл.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »