Маркетинг: теорія і практика. Том 1

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 54
  • Item
    Маркетингові дослідження ринку електроінструментів в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-28) Філонов, Володимир Іванович; Filonov, Volodymyr; Филонов, Владимир Иванович
    Розглядаються проблеми дослідження формування галузевого вітчизняного ринку електроінструментів, його кон’юнктурию.
  • Item
    Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей Васильевич
    Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.
  • Item
    Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Українець, Н. В.; Ukrainets, N.; Украинец, Н. В.; Бойко, Р. В.; Bojko, R.; Бойко, Р. В.
    Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.
  • Item
    Маркетингові виміри людського ресурсу України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-27) Столярчук, Ярослава Михайлівна; Stolyarchuk, Yaroslava; Столярчук, Ярослава Михайловна
    Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.
  • Item
    Дослідження та управління розподілом і заощадженням енергоресурсів у процесах рудопідготовки
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02-01) Сокур, М. І.; Sokur, M.; Сокур, М. И.; Турило, А. М.; Turylo, A.; Турило, А. М.; Сокур, І. М.; Sokur, I. M.; Сокур, И. М.
    Розглянуті проблеми сформованого використання паливно-енергетичних ресурсів, їх розподілення.
  • Item
    Дослідження виробництва та реалізації товарів легкої промисловості Чернігівщини
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Рябова, Г. А.; Riabova, G.; Рябова, Г. А.
    Проаналізовані проблеми формування та функціонування регіонального ринку товарів легкої промисловості.
  • Item
    Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Решетникова, Ганна Сергіївна; Reshetnikova, Hanna; Решетникова, Анна Сергеевна
    Проаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок.
  • Item
    Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел Викторович
    Проаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку.
  • Item
    Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-14) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksyuk, Oleksiy; Олексюк, Алексей Иванович
    Розглянуті проблеми ефективності інноваційного розвитку в Україні у співставленні із зарубіжними досвідами.
  • Item
    Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина Викторовна
    В цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.
  • Item
    Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Лабурцева, О. І.
    Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.
  • Item
    Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-06) Куденко, Наталія Володимирівна; Kudenko, Natalya; Куденко, Наталья Владимировна; Комличенко, К. І.; Komlychenko, K.; Комличенко, К. И.
    Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.
  • Item
    Маркетинговий аналіз інноваційної діяльності підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Кубишина, Н. С.; Kubyshyna, N.; Кубышина, Н. С.
    Висвітлюються проблеми маркетингових досліджень в інноваційній діяльності підприємств.
  • Item
    Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич
    Досліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.
  • Item
    Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-30) Гребньов, Микола Георгійович; Hrebnyov, Mykola; Гребнев, Николай Георгиевич; Вінникова, І. І.; Vinnikova, I.; Винникова, И. И.
    В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.
  • Item
    Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Гончарова, І. І.; Honcharova, I.; Гончарова, И. И.
    Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.
  • Item
    Корпоративне управління як основа розвитку економіки
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-08) Шершньова, Зоя Євгенівна; Shershnyova, Zoya; Шершнёва, Зоя Евгеньевна; Черпак, Антоніна Євгенівна; Cherpak, Antonina; Черпак, Антонина Евгеньевна
    Стаття присвячена актуальним питанням дослідження основних проблем, які гальмують розвиток корпоративного управління в акціонерних товариствах України. Автори наводять приклади практичних заходів, спрямованих на підвищення ефективності корпоративного управління і, як результат зростання рівня капіталізації вітчизняних акціонерних компаній.
  • Item
    Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович
    Висвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.
  • Item
    Оцінка та стратегія забезпечення конкурентоспроможності вищого навчального закладу
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-18) Тараненко, І. В.; Taranenko, I.; Тараненко, И. В.; Волкова, Н. В.; Volkova, N.; Волкова, Н. В.
    В статті запропоновано використання показника ефективного працевлаштування випускників ВНЗ як одного з визначальних критеріїв конкурентоспроможності навчального закладу, обґрунтовано стратегію ВНЗ, засновану на створенні найбільш ефективного навчального середовища для реалізації здібності студента самостійно набувати знань і навичок, доведено, що запровадження такої стратегії забезпечить більш повну відповідність якості підготовки фахівців вимогам роботодавців на сучасному етапі розвитку суспільства.
  • Item
    Дослідження очікувань потенційних студентів у секторі вищої школи в Польщі
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-24) Сулковські, Лукаш; Sulkovsky, Lukash; Сулковский, Лукаш; Гаврись, Ядвіга; Havrys, Yadviga; Гаврись, Ядвига
    Проведений у цій статті аналіз вказує на специфіку вищих негромадських шкіл у Польщі. Це є, з одного боку, господарські суб’єкти, піддані правилам конкурентної гри, однак, з іншого — вони мають свою ключову суспільну функцію, важливу як у перспективі регіону, так і цілої країни. Дослідження думок потенційних студентів виконують важливу роль у створенні маркетингової стратегії вищих шкіл.